- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Hoe de F doe je dat?Autosleutels weggegooid tijdens de auto schoonmaken. Sta ik daar als een zwever in de prullenbak te graaien....
En wtf kip niet lekker?
leer kokenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe de F doe je dat?Autosleutels weggegooid tijdens de auto schoonmaken. Sta ik daar als een zwever in de prullenbak te graaien....
leer kokenyepFacebook messenger berichten komen allemaal niet aan, zijn er nog andere die hier ook last van hebben?
Gewoon, keycord bleef hangen aan troep die weg kon. Haal de sleutels er altijd uit omdat mijn auto anders begint te piepenHoe de F doe je dat?
En wtf kip niet lekker?leer koken
Nogmaals sterkte en beterschap man!in het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
Was me van geen kwaad bewust, bleek na onderzoeken dat ik binnen de week had kunnen doodvallen. Ok, wait, whuuut
Jezus wat heftig! Sterktein het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
Was me van geen kwaad bewust, bleek na onderzoeken dat ik binnen de week had kunnen doodvallen. Ok, wait, whuuut
in het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
Stay strongin het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
Sterkte..in het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
in het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep

Hoe kwam je eigenlijk in het ziekenhuis terecht? Had je zelf door dat je hart niet optimaal functioneerde?in het ziekenhuis aant wachten op een nieuwe hartklep
Zie zijn log.Hoe kwam je eigenlijk in het ziekenhuis terecht? Had je zelf door dat je hart niet optimaal functioneerde?
Hoe kwam je eigenlijk in het ziekenhuis terecht? Had je zelf door dat je hart niet optimaal functioneerde?
decent, maar pizza smaakt nogsteeds beter175 graden 25 minuten, evt marineren met de combi: olijfolie, water, ketjap en kruiden.

+1
nu vrijdag avond en lekker werken aan mn verslag![]()