AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

filmpje van me zusje voor de mensne die nog intresse hadden

Bro ze is echt niet goed
Aangifte en shit sowieso doen. Vind het nog knap van je dat je niets hebt gedaan, hard dr echt een paar t*fus klappen verkocht als ze me ma zo zou behandelen

klinkt als mijn zus een paar jaar geleden

blijf sterk bas

Turken 2 - 0 Tsjechië

Man man man. Eerste helft helemaal voor Tsjechen. En tweede doelpunt, zoveel vrijheid.

jezus man ze loopt je moeder gewoon te orderen en wordt compleet mad als het niet volgens haar wensen gaat. die moet je gewoon op straat tyfen

verwarming stuk op kamer

Moeilijke situatie bas, moet wel iets zijn wat haar triggered en waar ze last van heeft.

Zou voorstellen aan je ma om: niet meer op haar kamer te gaan.
En in ruil daarvoor dat ze elke zaterdag bvb een half uur even met je ma privé praat.

Zal wel faalangst, stress, (drugs?), ... ofzoiets zijn dat onderliggend dit veroorzaakt.
Kom je alleen maar te weten als ze dat zelf kwijt wilt, en zal niet lukken op deze manier.

Daamn wat een h**r. Misschien dat je ma het fysiek niet van haar wint, maar doet je pa hier ook niks tegen?

Daamn wat een h**r. Misschien dat je ma het fysiek niet van haar wint, maar doet je pa hier ook niks tegen?

Je weet niet wat er speelt, niemand hier.

Misschien komt die pa wel elke avond op haar kamer en heeft ze dat haar moeder ooit verteld en gelooft de moeder haar dochter niet en wilt deze gewoon verder het perfecte gezinnetje spelen.
We don't know ...

Moet wel iets zijn, want "normale" mensen, zelfs ook indien een beetje disturbed, doen niet zo.

Wat ik op de video zie is dat ze alleen wilt zijn op haar kamer.
Als dat dan niet gebeurd, dan escaleert alles natuurlijk snel.

Het is al niet "gewoon" dat een vrouw zich opsluit en alleen wilt zijn. Dat zijn de mannen die zich in een grot alleen opsluiten met hun problemen.
Vrouwen willen erover vertellen in groep, en denk dat als je haar een kans daarvoor geeft, dat dat ook wel zal gebeuren dan.

dit doet ze om alles wat haar niet aanstaat, heeft niets met rust op haar kamer te maken.

ouders gescheiden vader al aardig wat jaartjes niet gezien.

fysiek is het probleem niet, als iets haar niet aan staat gaat ze scheeuwen schelden janken ect.
als je aan der komt sloopt ze het huis.

zou heel graag een keertje goed fysiek worden maar dan heb ik het gedaan, omdat mentale mishandeling niet aan te tonen is.

Komt op mij over in het filmpje als een meisje met een laag IQ wat nogal met zichzelf in de knoop zit.

Hoop voor jou en je moeder dat het goed komt Bas!

Dat bedoelde ik ook niet...

Maar als je ma even afspreekt dat ze niet op je zus haar kamer meer zal komen in ruil voor dat ze bvb elke zaterdag 30 min in de woonkamer bij je ma moet gaan zitten en dat als ze dan over iets wilt (rustig) praten, dat ze dat dan gerust kan doen.
Lijkt mij beter "pak je koffers". Alhoewel ik dat ook wel begrijp van je ma.

Wat zijn dan de dingen die haar zoal niet aanstaan?

Mijn stiefpa verzon ook wel zo absurde regeltjes om mij zo hard mogelijk te irriteren zodat ik het huis zou verlaten.

Right, 5 jaar was het zeker? Bij mij 7 jaar.
Misschien voelt ze zich niet gewenst, niet gehoord, ...

Ik weet dat Disturbed wel gelijk heeft, maar ik zou toch wel heel graag al haar shit op de stoep gooien als ze effe het huis uit is.

fysiek is het probleem niet, als iets haar niet aan staat gaat ze scheeuwen schelden janken ect.
als je aan der komt sloopt ze het huis.
Staat daar dan iets van straf of sanctie tegenover of 'wint' ze uiteindelijk de strijd tegen je ma?

ze wint altijd, valt niet te straffen.

daarom doet ze het, ze krijgt er wat uit.
Niet dat ik wil doen alsof ik alles weet of jullie gezin ken, maar lijkt idd gewoon een machtsspelletje dat ze speelt. Fysiek reageren of je geduld verliezen lost niets op, dan heeft ze sowieso de strijd gewonnen op dat moment.

Vond het om te beginnen een goed idee om je oom en tante te betrekken, dan staan jullie er niet alleen voor en weet je zus dat de situatie niet binnenshuis blijft, waar ze er totale controle over heeft.

Doet ze dit sinds jullie pa er niet meer is of heeft ze altijd al zo'n kant gehad?

Diepe gesprekken zo op de zondag..

Terug
Naar boven