Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oef bericht dat mijn oude baas, wiens baan ik heb overgenomen na zijn pensioen van een ladder gevallen is bij zijn vakantiehuisje in het buitenland.
Hij heeft o.a. zijn sleutelbeen, oogkas en wervelkolom gebroken. Hij heeft een schedelbasisfractuur en bloedingen bij de hersenen (die nu wel minder worden). Hij ligt nu met name op IC omdat hij een middelmatig trauma heeft opgelopen en de artsen hem goed in de gaten moeten houden. Ze kunnen geen verdere prognose geven, wel dat het een lang verhaal zal gaan worden. Hij mag ook niet vervoerd mag worden.
Hij deed ook nog trajecten in mijn team, dus behalve zorgen om hem, een hoop regelwerk.
Morgen en donderdag naar de andere kant van NL om zaken van hem over te nemen en op zoek naar nieuwe onderwijskundigen...

pff heftig, zo wil je je vakantie niet beëindigen.
lief dat je er heen gaat. dat het aan de andere kant van het land is kan ook snel,vanaf Limburg is ook gewoon alles de andere kant van het land:roflol:

Dat het weer zo vroeg donker is

Mijn Popcorntime vindt geen films meer. Meer mensen last van? Tv series en Anime kan ik nog wel gewoon aanklikken.

Onze basic fit is helemaal anders.
Vrijwel alles nieuw, waaronder twee squatracks waarbij je de houders niet kan aanpassen, uitpakken kut is en ik daardoor een hamstring verrekt heb.
Dag wedstrijdvoorbereiding.
Hoorde dat bench ook al kut is..

pff heftig, zo wil je je vakantie niet beëindigen.
lief dat je er heen gaat. dat het aan de andere kant van het land is kan ook snel,vanaf Limburg is ook gewoon alles de andere kant van het land:roflol:
ik moet naar gouda. Mag nog niet naar hem toe, hij ligt nog op de IC.

echt gruwelijk koud :(

Onze basic fit is helemaal anders.
Vrijwel alles nieuw, waaronder twee squatracks waarbij je de houders niet kan aanpassen, uitpakken kut is en ik daardoor een hamstring verrekt heb.
Dag wedstrijdvoorbereiding.
Hoorde dat bench ook al kut is..

dat is mooi klote. Nieuwe gym zoeken?

echt gruwelijk koud :(

dat is mooi klote. Nieuwe gym zoeken?

Nja ik kijk nog ff aan. Was nu ook echt mega druk, normaal train ik heel laat. We hebben een soort crossfit rek waarbij je dus wel de houders kan veranderen voor squat (maar die staat nog niet vast aan de grond). Ik train nog een aantal keer en als het dan nog zo bout is dan ga ik denk ik wel ergens anders trainen.

Wachtend op Above´s response.

PJtnTuB.gif

veel honger, maar als ik zo veel ga eten gaan mn darmen weer kut :(

Het is voor mij gratis, voor wie is het niet gratis dan?
''Niet gratis'' is iets anders dan ''niet toegestaan''. Ik kan me niet voorstellen dat jij nooit iets doet dat niet toegestaan is :roflol:

Volgens mij snap je het niet helemaal meid

Volgens mij snap je het niet helemaal meid

Volgens mij zie je niet in dat ik je een vraag stel om het te snappen, maar dat jij simpelweg geen antwoord geeft en het maar laat bij ''volgens mij snap je het niet helemaal''.

NO SHIT, waarom denk je dat ik het vraag?

Volgens mij zie je niet in dat ik je een vraag stel om het te snappen, maar dat jij simpelweg geen antwoord geeft en het maar laat bij ''volgens mij snap je het niet helemaal''.

NO SHIT, waarom denk je dat ik het vraag?

Lees m'n posts nog maar eens terug :roflol::roflol::rofl: leuk typetje blijf je

Lees m'n posts nog maar eens terug :roflol::roflol::rofl: leuk typetje blijf je

Dankje, jij iets minder leuk. Als iemand iets niet begrijpt, is het niet erg vriendelijk om te zeggen dat iemand het dan maar moet teruglezen, in plaats van simpelweg uitleg geven.
Ik heb weinig zin om er uberhaupt nog moeite voor te doen, ik weet wie het zei namelijk.

Dankje, jij iets minder leuk. Als iemand iets niet begrijpt, is het niet erg vriendelijk om te zeggen dat iemand het dan maar moet teruglezen, in plaats van simpelweg uitleg geven.
Ik heb weinig zin om er uberhaupt nog moeite voor te doen, ik weet wie het zei namelijk.

'simpelweg uitleg geven' is er bij jou niet bij :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven