- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Oh, hij deed wel ergere dingen met die beestjes. Ze waren iig goed de klos als hij ze te pakken had.
Hij kan het zelf wel confirmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef bericht dat mijn oude baas, wiens baan ik heb overgenomen na zijn pensioen van een ladder gevallen is bij zijn vakantiehuisje in het buitenland.
Hij heeft o.a. zijn sleutelbeen, oogkas en wervelkolom gebroken. Hij heeft een schedelbasisfractuur en bloedingen bij de hersenen (die nu wel minder worden). Hij ligt nu met name op IC omdat hij een middelmatig trauma heeft opgelopen en de artsen hem goed in de gaten moeten houden. Ze kunnen geen verdere prognose geven, wel dat het een lang verhaal zal gaan worden. Hij mag ook niet vervoerd mag worden.
Hij deed ook nog trajecten in mijn team, dus behalve zorgen om hem, een hoop regelwerk.
Morgen en donderdag naar de andere kant van NL om zaken van hem over te nemen en op zoek naar nieuwe onderwijskundigen...

ik moet naar gouda. Mag nog niet naar hem toe, hij ligt nog op de IC.pff heftig, zo wil je je vakantie niet beëindigen.
lief dat je er heen gaat. dat het aan de andere kant van het land is kan ook snel,vanaf Limburg is ook gewoon alles de andere kant van het land![]()

Onze basic fit is helemaal anders.
Vrijwel alles nieuw, waaronder twee squatracks waarbij je de houders niet kan aanpassen, uitpakken kut is en ik daardoor een hamstring verrekt heb.
Dag wedstrijdvoorbereiding.
Hoorde dat bench ook al kut is..
echt gruwelijk koud
dat is mooi klote. Nieuwe gym zoeken?

Is toch juist gezellig?

Bij mij doet Popcorn gewoon normaalMijn Popcorntime vindt geen films meer. Meer mensen last van? Tv series en Anime kan ik nog wel gewoon aanklikken.
Ben helaas druk bezig.
Blijven refreshen, had er ook last vanMijn Popcorntime vindt geen films meer. Meer mensen last van? Tv series en Anime kan ik nog wel gewoon aanklikken.
Het is voor mij gratis, voor wie is het niet gratis dan?
''Niet gratis'' is iets anders dan ''niet toegestaan''. Ik kan me niet voorstellen dat jij nooit iets doet dat niet toegestaan is![]()
Volgens mij zie je niet in dat ik je een vraag stel om het te snappen, maar dat jij simpelweg geen antwoord geeft en het maar laat bij ''volgens mij snap je het niet helemaal''.
NO SHIT, waarom denk je dat ik het vraag?

:rofl: leuk typetje blijf jeLees m'n posts nog maar eens terug:rofl: leuk typetje blijf je
Dankje, jij iets minder leuk. Als iemand iets niet begrijpt, is het niet erg vriendelijk om te zeggen dat iemand het dan maar moet teruglezen, in plaats van simpelweg uitleg geven.
Ik heb weinig zin om er uberhaupt nog moeite voor te doen, ik weet wie het zei namelijk.