Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

groepsgenoten zijn vaak gewoon achterlijk, ik doe vrijwillig altijd het moeilijke werk zodat ik weet dat het goed gedaan wordt en omdat ik dan krediet heb als ik zeg dat ik simpelweg geen zin heb om samen te komen om te overleggen

groepsgenoten zijn vaak gewoon achterlijk, ik doe vrijwillig altijd het moeilijke werk zodat ik weet dat het goed gedaan wordt en omdat ik dan krediet heb als ik zeg dat ik simpelweg geen zin heb om samen te komen om te overleggen
Narcist

altijddeop1nalamstegastinprojectgroepzodatiknietopvalcrew checking in

wij moesten vandaag presenteren en hadden nog niks tot gister middag, dus ik boos appje dat het af moest want ik moest die avond werken. Hebben ze snel alles gemaakt ik hoefde alleen maar te arceren wie wat moest zeggen :o

Paaltje geramd met een busje van het werk

:thumbup:

manager : "klant beslist wat prioriteit 1 is"
prioriteit 1 = 's nachts uit bed wakker voor gebeld worden ...

>30 verschillende klanten
26 oktober 1ste keer "van wacht" bij nieuwe werkgever
fml

Vanaf 9min, trainen zonder shirt. Dasnotitmane

N-Vitral zou live draaien, nu staat die samen met Triax morgen :(

En ik maar hopen op n-vitral live een uur lang :'(

Als de verwarming uit staat word ik ziek, als die aan staat krijg ik droge ogen en hoofdpijn.. dit gaat een lange winter worden:P

Als de verwarming uit staat word ik ziek, als die aan staat krijg ik droge ogen en hoofdpijn.. dit gaat een lange winter worden:P

3094.jpg

Of andersom.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

images?q=tbn:ANd9GcSCErlKLdwxgzUl4yCUVpSgOnpyFp-ovHQppJB5XsLAH5Nke2V4kA.jpg

tijd om chocolade te eten, marco borsato te luisteren en jezelf in je bed in slaap te huilen.

Tbh, soms ben ik na aardig wat drank zo emotioneel dat dat laatste nog wel lukt :roflol::roflol:

En dan als je wakker wordt zie je dat je een meid rare appjes stuurt en een maat de halve songtekst van Gino Pietermaai. Das it mane, das it.

moet voor morgen opdrachten afhebben en mijn vaste mattie waar ik ze altijd van aftroggel reageert niet :(

Terug
Naar boven