AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mn ex is nog niet ongesteld geworden. Hoop echt dat die psychopaat me alleen maar bang wilt maken.. Tis dr nog gelukt ook..

Begin een beetje een bulkbuikje te krijgen, dasnotitmane.

Arrogant appje in de verkeerde groepsapp.. inb4 white knights all over me

+- 2 uur geslapen.

8:15 tot 18:00 werken.

Buienradar.. leugenaars

mijn rechterknie verpest mijn dag weer:mad:
doet nu gewoon zeer nu ik hier op een stoel zit

Een retarded meelifter in een projectgroepje.. Heeft bijna niks gedaan in 7 weken en loopt hele tijd te zeuren hoe druk ze het heeft en dat ze het zo snel mogelijk af wilt hebben..

Srs als ik aan de tren zat zou ik echt gaan gooien met tafels. Heeft het lef nog om een grote bek open te trekken ook nadat ik haar werk doe omdat ik mijn deel anders niet afkrijg:splat:

Had paar weken terug ook mn excel online bestand aangepast (van goed naar fout) omdat retarded.

Een retarded meelifter in een projectgroepje.. Heeft bijna niks gedaan in 7 weken en loopt hele tijd te zeuren hoe druk ze het heeft en dat ze het zo snel mogelijk af wilt hebben..
Lijkt me vet vervelend als jij die persoon niet bent. Heb nog nooit in die situatie gezeten.. :o

Lijkt me vet vervelend als jij die persoon niet bent. Heb nog nooit in die situatie gezeten.. :o

Met nog een ander vak moeten we verslagen schrijven van hoorcollega´s. Heb 3 van de 4 gedaan, doen ze bij de volgende moeilijk dat ze niet kunnen omdat verjaardag etc. :roflol:

Waarom tyf je haar niet gewoon de groep uit?

enorme kramp gekregen tijdens deadlifts in mn onderrug. Zo erg zelfs dat ik de instructeur moest vragen de halter af te laden omdat dat niet meer ging :(

Terug
Naar boven