- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al 4 dagen ziek ...??
Rip, was jij geen dealer oid?
tjuhuuuusweer lekker full aardappel gedaan vandaag. Op het station naar mn fiets zoeken. Loopt alle rekken echt 10x langs, kwartier lang zoeken, kut mn fiets is er niet. Is hij gestolen, ben ik blind? Bedacht me toen maar dat ik de bus nam, huh ohja bus. Vrijdag regende het dus was ik met de bus gegaan ipv fies dus die staat nog op de uni![]()
tjuhuuuus
dus je fiets is niet gestolen en hebt alleen maar last van geheugenverlies, prima toch?

begrijp nog steeds niet hoe ik een fucking kwartier lang kan zoeken zonder dit eerder te bedenken![]()

Jep.. Het meldingen systeem klopt voor geen meter waardoor je een hoop berichten mist. User cp had gewoon moeten blijven..
of ze hebben zijn geheugen gestolendus je fiets is niet gestolen en hebt alleen maar last van geheugenverlies, prima toch?
Het gaat allemaal niet zo best met je de laatste tijd of wel?Zou vandaag naar Belgrado gaan, cancelt mn compagnon last minut![]()
Het gaat allemaal niet zo best met je de laatste tijd of wel?

vind ik leuk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
M'n ex die blijft zeiken aan m'n kop. Niet gezond als je wat Mg tren in je systeem hebt zweven.