AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vrouwen altijd te zeuren.. stay safe bro.

OT: Lame ass vrienden die de plannen voor oud & nieuw waarschijnlijk weer gaan cancelen omdat ze liever bij de vriendin op de bank zitten.
So true, alleen het geeft het wel een andere dimensie als je uit een debiele trendroom wakker word gebeld door een jankende vrouw. Dat van nye is overigens zeer bekend gedrag hahaha

So true, alleen het geeft het wel een andere dimensie als je uit een debiele trendroom wakker word gebeld door een jankende vrouw. Dat van nye is overigens zeer bekend gedrag hahaha

Damn, zo te horen van de ene naar de andere nachtmerrie. Zal wel niet voor niks je ex zijn haha. Op zulke momenten ben ik altijd blij dat ik single ben, al gaan m'n vrienden zo langzamerhand wel ten onder aan het vrouwelijk kwaad a.k.a. een relatie.

Damn, zo te horen van de ene naar de andere nachtmerrie. Zal wel niet voor niks je ex zijn haha. Op zulke momenten ben ik altijd blij dat ik single ben, al gaan m'n vrienden zo langzamerhand wel ten onder aan het vrouwelijk kwaad a.k.a. een relatie.
Nou ja, ik weet wel dat ze het allemaal goed bedoeld. En blijft toch klote om haar zo gebroken te zien. Maar als je 10x de normale hoeveelheid test in je systeem hebt en daar nog wat lekkere trenbolonas overheen gooit reageer je blijkbaar niet altijd even sympathiek..

Nou ja, ik weet wel dat ze het allemaal goed bedoeld. En blijft toch klote om haar zo gebroken te zien. Maar als je 10x de normale hoeveelheid test in je systeem hebt en daar nog wat lekkere trenbolonas overheen gooit reageer je blijkbaar niet altijd even sympathiek..

Je reactie lijkt me dan niet meer dan logisch gezien de combinatie van test en tren. Hoop in ieder geval voor je dat ze inmiddels weer enigszins gekalmeerd is.

weinig slaap deze week :(

perma ban op bb.com :(

rip basmca aesthetic god of tmisc.

perma ban op bb.com :(

rip basmca aesthetic god of tmisc.
Gewoon een nieuwe account aanmaken en gaan.

7proxies.png

PC doet vaag. Kan documenten niet opslaan en bestaande documenten niet openen. Ook is mijn bureaublad ineens helemaal leeg. Help?

Spiegel op het behang geplakt, kom je er vervolgens achter dat de deurknop tegen de spiegel aankomt..

productiviteit voor school not even once

bedankt dbb / netflix

productiviteit voor school not even once

bedankt dbb / netflix

Vandaag samenvattingen van 150 blz rechten geschreven met DBB elke 5 minuten te refreshen masterrace.
Kon ze ook kopen voor 10 euro, maar dan moet ik de niet relevante paragrafen eruit halen en daar had ik geen zin in:o

Moet weer eens forcefeeden want geen honger :(

Je reactie lijkt me dan niet meer dan logisch gezien de combinatie van test en tren. Hoop in ieder geval voor je dat ze inmiddels weer enigszins gekalmeerd is.
Libido heeft me verneukt. Haar er weet opgetrokken dus shitstorm incoming hahaha

Terug
Naar boven