- Waardering
- 7.382
Bakjes water op de verwarming zetten.Als de verwarming uit staat word ik ziek, als die aan staat krijg ik droge ogen en hoofdpijn.. dit gaat een lange winter worden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bakjes water op de verwarming zetten.Als de verwarming uit staat word ik ziek, als die aan staat krijg ik droge ogen en hoofdpijn.. dit gaat een lange winter worden![]()
open office weleens geprobeerdIk zou bij het eindverslag van m'n project alleen de opmaak etc doen, maar projectmaatje heeft t zo erg verpest dat ik ongeveer opnieuw kon beginnen.. Oh, en hij heeft alles via Google Docs bewerkt dus alles doet raar..
open office weleens geprobeerd
echt dat programma is een clusterfuck aan terminale ziektes

Ging voor 1 douchegel naar de kruidvat, kom er met 4 terug... verdomde 2+2 gratis
Ik ben zwak
4x zo veel douchegel voor 2x zoveel geld. Prima toch.Ging voor 1 douchegel naar de kruidvat, kom er met 4 terug... verdomde 2+2 gratis
Ik ben zwak
Ging voor 1 douchegel naar de kruidvat, kom er met 4 terug... verdomde 2+2 gratis
Ik ben zwak
Oplossing: nieuwe stofzuiger en nieuwe vriendin die wel zuigtWou even stofzuigen. Ding maakt een takkeherrie zonder ook maar enigszins te zuigen. Lijkt m'n vriendin wel.
Nieuwe vriendin is niet nodig. Dump deze gewoon en zorg voor een nieuwe stofzuiger. Heb aan één zuigend object voldoende om me mee te kunnen vermaken.Oplossing: nieuwe stofzuiger en nieuwe vriendin die wel zuigt
'Te druk met school'..oplossing nieuwe vriendin, die gewoon ook schoonmaakt ipv jij dat moet doen
Zij is juist degene die moet werken, gezien mijn ambities als huisvader.waarom moet ze naar school als ze later gewoon thuis zit, schoonmaakt en voor de kids zorgt? Wat een onzin zeg
Oei, heeft ze dit jaar haar Cito ?