AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vind een scherpe knurling ook altijd wel fijn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee srs ik gebruik geen handschoenen, maar tis een advies

dat is geen advies.

als iemand jankt dat zijn handjes pijn doen sla je hem op ze bek, geef je hem wat chalk en zeg je dat ie ze bek houd.

Edgy

binnekort reunie van de basisschool waar ik van eind groep 7 TM groep 8 op heb gezeten.

iemand een goede smoes om niet te gaan?

dat is geen advies.

als iemand jankt dat zijn handjes pijn doen sla je hem op ze bek, geef je hem wat chalk en zeg je dat ie ze bek houd.
Inn4 bas trekt zaterdag zijn hand open aan de texas deadlift bar en gaat daarna met handschoentjes liften

misselijk, te veel gegeten, onderrug zuur, weinig tijd en zo trainen.

Huidige vriendin vindt het niet ok dat ik vanavond met de moeder van mn dochter Sint maarten ga lopen.
Ruzie
Trenrage

Wat moet ik doen broertjes/zusters?

Huidige vriendin vindt het niet ok dat ik vanavond met de moeder van mn dochter Sint maarten ga lopen.
Ruzie
Trenrage

Wat moet ik doen broertjes/zusters?
Dus je ex waar je nu mee samen bent is niet de moeder van je kind? Want je was toch weer samen met je ex?

/Care gewoon doen wat je zelf wilt, je eigen dochter > moeder van je dochter imo. Sowieso zou mijn eigen dochter (in jouw geval dus jouw dochter) op nummer 1 staan.

Dus je ex waar je nu mee samen bent is niet de moeder van je kind? Want je was toch weer samen met je ex?

/Care gewoon doen wat je zelf wilt, je eigen dochter > moeder van je dochter imo. Sowieso zou mijn eigen dochter (in jouw geval dus jouw dochter) op nummer 1 staan.

Nee, dat is niet de moeder van mn dochter nee..
Dochter is sowieso #1. Huidige snapt niet dat er 0,0 gevoelens zijn. Sowieso heeft ze wat trust-issues :o ;(

Terug
Naar boven