broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handschoentjes?Schenen heb ik weinig last van, maar mn handen liggen al open zodra ik er naar kijk..

Bende gij homo ofwa?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee srs ik gebruik geen handschoenen, maar tis een advies
dat is geen advies.
als iemand jankt dat zijn handjes pijn doen sla je hem op ze bek, geef je hem wat chalk en zeg je dat ie ze bek houd.
, maar iedereen vindt die nieuwe kutSmoesen zat, maar je kan toch gewoon zeggen datje geen zin hebt.binnekort reunie van de basisschool waar ik van eind groep 7 TM groep 8 op heb gezeten.
iemand een goede smoes om niet te gaan?
binnekort reunie van de basisschool waar ik van eind groep 7 TM groep 8 op heb gezeten.
iemand een goede smoes om niet te gaan?
Inn4 bas trekt zaterdag zijn hand open aan de texas deadlift bar en gaat daarna met handschoentjes liftendat is geen advies.
als iemand jankt dat zijn handjes pijn doen sla je hem op ze bek, geef je hem wat chalk en zeg je dat ie ze bek houd.
Dus je ex waar je nu mee samen bent is niet de moeder van je kind? Want je was toch weer samen met je ex?Huidige vriendin vindt het niet ok dat ik vanavond met de moeder van mn dochter Sint maarten ga lopen.
Ruzie
Trenrage
Wat moet ik doen broertjes/zusters?
Dus je ex waar je nu mee samen bent is niet de moeder van je kind? Want je was toch weer samen met je ex?
/Care gewoon doen wat je zelf wilt, je eigen dochter > moeder van je dochter imo. Sowieso zou mijn eigen dochter (in jouw geval dus jouw dochter) op nummer 1 staan.
;(Wordt het niet eens tijd dat jij de mannenliefde gaat ontdekken?Huidige vriendin vindt het niet ok dat ik vanavond met de moeder van mn dochter Sint maarten ga lopen.
Ruzie
Trenrage
Wat moet ik doen broertjes/zusters?
Wordt het niet eens tijd dat jij de mannenliefde gaat ontdekken?
Dan vallen we op dezelfde vrouwen, ongeveer 164cm, 4900 berichten en plusminus 1.088 keer leuk is bevonden.Mannen zijn wel een stuk makkelijker denk ik ja.. maar hou toch echt van een klein vrouwtje tegen me aan.
max 164cm, dus je hebt geluk!