XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nice, las het 2 ugly ****s die van die nummers. Was die je geregeld hebt wel hitable?

ja junge 19jaar blond 1:80, normaal postuur maar wel kleine asss. Dikke t**ten zaten er aan heb 2uur lang liggen tongroeren man. Zei komt uit ehv dus zal nog een keer terug moeten om het af te maken.. was echt kapot moe(lees 4:45 al wakker), dus zat al over 20uur wakker. Ze wou om 4uur nog ff blijven nja ik had het wel gezien en me maat ook dus mar naar huis gegaan.. anders had ik bij haar blijven pitten.

ja junge 19jaar blond 1:80, normaal postuur maar wel kleine asss. Dikke t**ten zaten er aan heb 2uur lang liggen tongroeren man. Zei komt uit ehv dus zal nog een keer terug moeten om het af te maken.. was echt kapot moe(lees 4:45 al wakker), dus zat al over 20uur wakker. Ze wou om 4uur nog ff blijven nja ik had het wel gezien en me maat ook dus mar naar huis gegaan.. anders had ik bij haar blijven pitten.
bahaha, son im proud

Wanneer komen jullie weer samen dan?

Denk dat ik dinsdagmiddag ff ga moet ik nog over de sem s regelen brah, maar ik ga ff wat proberen te eten was 14:30 wakker ff shake gepakt en een broodje ei.

Morgen weer half 5 op, zo maar weer eens beginnen met pitten.

korte dagjes als je pas tegen 15:00wakker wordt hehehehe

maak ff vid met ernie masker

Bert masker bedoel je

Frets

dat marcel zyzz hater is:(

Nu al???

Nee nu ongeveer. 4:30 wekker brrrrrrrrrrrrrrr

dammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zo vroeg?

t*ring NS, vertrek om 10.00 uit Ede kom ik 16.00 uur aan in Gron. Een reis wat normaal gesproken 2,5 duurt, heb ik 6 uur over gedaan.

Kom ik aan in mijn huisje, is de koelkast kapot hele kamer stinkt naar kip en noem maar op, damnit hele koelkast uit de raam gekieperd.

De stank is nog steeds niet weg, fuuuuuuuuu

Het heeft gelekt, dus is in het tapijt opgenomen de stank.

Terug
Naar boven