- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ machete k*t man
OT:
docu over 9/11 de torens die instorten, en al die mensen(brandweer) die er nog onder zitten, ****ing hell RIP
@ machete k*t man
OT:
docu over 9/11 de torens die instorten, en al die mensen(brandweer) die er nog onder zitten, ****ing hell RIP
Joh, het is 10 jaar geleden en je kent er niemand van. Hoe kan dat nou je dag verpesten.Dat 9/11 echt erg isal die mensen die nergens heen konden ..

ik lig altijd plat als er iemand iets zegt dat totaal niet kan en alle mensen erna zoiets zeggen als comment 1..Het is ook zwaar erg, maar dat overdreven gedoe er om heen de hele tijd...
Ik lach niet met pasta's opmerking maar met jullie benoemingik lig altijd plat als er iemand iets zegt dat totaal niet kan en alle mensen erna zoiets zeggen als comment 1..
overigens zal het altijd wel een wrang en zeer medelevend gevoel nalaten als je de 9/11 beelden ziet. Ik ken er ook niemand van, maar toch is het zwaar erg, zeker voor de kinderen en nabestaanden van die mensen. Laat ons hopen op het paradijs
Rijstwafel f**got die alle topics volspamt met shit over zijn penis en zijn chicks die voor 99% zeker weten lelijk zijn of niet bestaan.
Het is ook zwaar erg, maar dat overdreven gedoe er om heen de hele tijd...
En 3000 doden is ook echt niet zo bijzonder veel, in de afgelopen Irak oorlog kwamen 130000 onschuldige burgers om maar daar hoor je bijv. niemand over. Move on...
edit: Dit geeft wel een goed beeld![]()