- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Zou wel eens een vrouw lunges willen zien doen met 90kg.
Ik denk niet dat ik interesse heb in vrouwen die 45kg de hand lungen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel eens een vrouw lunges willen zien doen met 90kg.
Fack. En ik maar denken dat ik met die 28 of 30 per hand ze aardig zwaar deedAls je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.
Dat ass tho!

Hahahaha, nee bedanktDikke ass krijg je door veel te vreten. Veel van mn exen gebruikte deze methode nadat de relatie kapot ging.
Als je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.
Dat ass tho!
Hoeveel stappen zet je? Zie niemand het doen bij ons op 1 kerel na met 10 kg en pasr chickies met 34 gram, en ikzelfJa, ik doe vaak die variant aan de kabel. Dat, en oefeningen zoals hip thrust zijn erg fijn
Fack. En ik maar denken dat ik met die 28 of 30 per hand ze aardig zwaar deed
Hoeveel stappen zet je? Zie bij ons niemand lunges doen, ja 1 kerel met 10 kg en paar chickies met 34 gram.
Hahahaha, nee bedankt
Niet zoveelHoeveel stappen zet je? Zie niemand het doen bij ons op 1 kerel na met 10 kg en pasr chickies met 34 gram, en ikzelf

Implanteren die gluteshet grote hoe helpen we Patricia grote glutes krijgen topic
Hoeveel stappen zet je? Zie niemand het doen bij ons op 1 kerel na met 10 kg en pasr chickies met 34 gram, en ikzelf
?Know dat feel, ik klik die shit ook altijd aan alsof ik een hersenchirurg tijdens een operatie ben.Wilde iemand dr whatsapp pic checken, maar had al ruim een week niks getypt naar dr. Drukte ik per ongeluk op "bellen". Rip stunna![]()
Ja god***domme irritant is dat. Domste plek ooit om dat bel icoontje daar te plaatsen. Had dat laatst ook, zocht iemand in m'n contacten, kwam een naam tegen van een meid met wie ik echt 3/4 jaar terug een paar keer af had gesproken en sindsdien nooit meer gesproken, klik die aan om pic te checken, bel ik haarWilde iemand dr whatsapp pic checken, maar had al ruim een week niks getypt naar dr. Drukte ik per ongeluk op "bellen". Rip stunna![]()
ripJa god***domme irritant is dat. Domste plek ooit om dat bel icoontje daar te plaatsen. Had dat laatst ook, zocht iemand in m'n contacten, kwam een naam tegen van een meid met wie ik echt 3/4 jaar terug een paar keer af had gesproken en sindsdien nooit meer gesproken, klik die aan om pic te checken, bel ik haarrip
wie was snel ophangenHuh, wat heb ik gedaan?