Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, ik doe vaak die variant aan de kabel. Dat, en oefeningen zoals hip thrust zijn erg fijn :)

Als je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.
Dat ass tho!
Fack. En ik maar denken dat ik met die 28 of 30 per hand ze aardig zwaar deed :o

Dikke ass krijg je door veel te vreten. Veel van mn exen gebruikte deze methode nadat de relatie kapot ging.
Hahahaha, nee bedankt

Als je ze zwaar genoeg neemt wel hoor... Enkele weken terug zag ik een vrouw lunges doen met 45kg dumbells in elk hand (met wraps natuurlijk). Behalve squats was dat het enige wat ze deed voor glutes.
Dat ass tho!

Niet zo boeiend toch? Of bedoel je straps?

Ja, ik doe vaak die variant aan de kabel. Dat, en oefeningen zoals hip thrust zijn erg fijn :)

Fack. En ik maar denken dat ik met die 28 of 30 per hand ze aardig zwaar deed :o
Hoeveel stappen zet je? Zie bij ons niemand lunges doen, ja 1 kerel met 10 kg en paar chickies met 34 gram.

Hahahaha, nee bedankt
Hoeveel stappen zet je? Zie niemand het doen bij ons op 1 kerel na met 10 kg en pasr chickies met 34 gram, en ikzelf

het grote hoe helpen we Patricia grote glutes krijgen topic

Laatste dag voor mn vakantie.. duurt de dag fakking lang! HOEDAN!

Wilde iemand dr whatsapp pic checken, maar had al ruim een week niks getypt naar dr. Drukte ik per ongeluk op "bellen". Rip stunna :(
Know dat feel, ik klik die shit ook altijd aan alsof ik een hersenchirurg tijdens een operatie ben.

OT: Ik had god***domme NOG V&D BONNEN! RUAAAHHHH!

Laatst bewerkt:
mart-Baby-Toy-Rattles-Bells-Shaking-Dumbbells-Early-Development-Toys-0-12-Months-M-F.jpg_640x640.jpg

Wekker gaat over 4 uur..

Wilde iemand dr whatsapp pic checken, maar had al ruim een week niks getypt naar dr. Drukte ik per ongeluk op "bellen". Rip stunna :(
Ja god***domme irritant is dat. Domste plek ooit om dat bel icoontje daar te plaatsen. Had dat laatst ook, zocht iemand in m'n contacten, kwam een naam tegen van een meid met wie ik echt 3/4 jaar terug een paar keer af had gesproken en sindsdien nooit meer gesproken, klik die aan om pic te checken, bel ik haar :roflol: rip

Ja god***domme irritant is dat. Domste plek ooit om dat bel icoontje daar te plaatsen. Had dat laatst ook, zocht iemand in m'n contacten, kwam een naam tegen van een meid met wie ik echt 3/4 jaar terug een paar keer af had gesproken en sindsdien nooit meer gesproken, klik die aan om pic te checken, bel ik haar :roflol: rip

Haha gvd. Kutte is ook dat ie direct over gaat :( wie was snel ophangen

jezus, mensen hier in de omgeving kennen de verkeersregels echt niet.

vandaag 2 bijna botsingen en 1 botsing omdat mensen de regels niet kenden, eerder de week ook al.
volgende keer dan iemand een fout maakt en ik mijn recht heb boor ik hem er gewoon in.

Patricia :mad:

Kom er net achter dat je van fappen ecto wordt. Mijn leven is over.

t*ring druk in gym

Terug
Naar boven