- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Kom er net achter dat je van fappen ecto wordt. Mijn leven is over.
ben je al
gr jan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom er net achter dat je van fappen ecto wordt. Mijn leven is over.
Ja, duh. Dat verklaart dus waarom.
Bij ons nog niet, maar vanaf 1 januari wel
tot halverwege februari ongeveer, dan hebben ze het wel gehad met de goede voornemens.gewoon boos kijken, zijn zo weer weg.Bij ons nog niet, maar vanaf 1 januari weltot halverwege februari ongeveer, dan hebben ze het wel gehad met de goede voornemens.
rip
Ik vraag meestal zo agressief mogelijk of ze nog vaak moeten, werkt perfect.
ik hoef niks te zeggenme vriendelijke tren kop zegt genoeg

Als het een kneusje is dan OK, maar als iemand het netjes vraagt bied ik altijd aan om af te wisselen zodat diegene niet hoeft te wachten. Dat werkt natuurlijk twee kanten op.Dat diegene nog wel eventjes bezig is zeker
Pasgeleden vroeg een arrogante dude op een rot manier hoe veel ik nog moest, hij was niet blij dat ik '7 sets' zei. Bijna fittie.
Volgende keer blijf ik langer.
Dat diegene nog wel eventjes bezig is zeker
Pasgeleden vroeg een arrogante dude op een rot manier hoe veel ik nog moest, hij was niet blij dat ik '7 sets' zei. Bijna fittie.
Meeste mensen moeten nog 1 of 2 sets als ik het vraag of gaan zelfs al gelijk weg: goede timing![]()

Ik houd eigenlijk meer van drop, maar wat heeft snoep met mijn vraag te maken?wow 7 sets wtf je hoeft maar 3x12 te doen voor hiepertoffee hoor lol xd
wow 7 sets wtf je hoeft maar 3x12 te doen voor hiepertoffee hoor lol xd
dat is de kerstgedachte

Dat diegene nog wel eventjes bezig is zeker
Meeste mensen moeten nog 1 of 2 sets als ik het vraag of gaan zelfs al gelijk weg: goede timing![]()
gvdwow 7 sets wtf je hoeft maar 3x12 te doen voor hiepertoffee hoor lol xd