MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik hoef niks te zeggen :( me vriendelijke tren kop zegt genoeg

ik hoef niks te zeggen :( me vriendelijke tren kop zegt genoeg

Dat diegene nog wel eventjes bezig is zeker :)

Pasgeleden vroeg een arrogante dude op een rot manier hoe veel ik nog moest, hij was niet blij dat ik '7 sets' zei. Bijna fittie.
Volgende keer blijf ik langer.

Meeste mensen moeten nog 1 of 2 sets als ik het vraag of gaan zelfs al gelijk weg: goede timing :D

Pasgeleden vroeg een arrogante dude op een rot manier hoe veel ik nog moest, hij was niet blij dat ik '7 sets' zei. Bijna fittie.
Als het een kneusje is dan OK, maar als iemand het netjes vraagt bied ik altijd aan om af te wisselen zodat diegene niet hoeft te wachten. Dat werkt natuurlijk twee kanten op.
Waar doe jij 7 sets van trouwens? lol

wow 7 sets wtf je hoeft maar 3x12 te doen voor hiepertoffee hoor lol xd

Meeste mensen moeten nog 1 of 2 sets als ik het vraag of gaan zelfs al gelijk weg: goede timing :D

Ook een keer goede bertface toen iemand vroeg hoe lang ik nog bezig was met squatten.

" nog 2 warming up setjes, dan 4 worksets, half uurtje ofzo "
Die kop :roflol:

Maar mensen mogen bij mij altijd tussendoor, dat dan weer wel.

ik haat jullie

een keer vroeg iemand het tijdens warm-up van mijn 6x3 squat. toen hij antwoord 10 kreeg was hij verbaasd en liep maar weer weg.

spuitbus.jpg

Tip

morgen werken....

Mijn kerstavond doorgebracht op bb.nl en wat gewerkt aan een afstudeerplan :o

stelletje paupers lopen super lomp vuurwerk af te steken hier. ik voelde em letterlijk trillen. ik doe even het raam open om te kijken wat er aan de hand is en heel mijn kamer stinkt naar fucking rook

nog een zon bom en ik bel de politie

Terug
Naar boven