Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sporthandschoenen vergeten. Au gvd mien poooten

65dd465b9cd16b70128345aa6feded74.jpg
RIP

Adductor pijn al bij 60kg squat, ging net beetje de goede kant op

De vrouwtjes houden van zachte handen. Dat al jouw vriendjes nou op eeltklauwen vallen, daar kan ik ook niets aan doen.
Ik zou dat soort opmerkingen maar voor me houden als ik jouw was. Je ziet eruit als een sateprikker en traint met handschoentjes, als er iemand hier hommelsensueel is ben jij het

Ik zou dat soort opmerkingen maar voor me houden als ik jouw was. Je ziet eruit als een sateprikker en traint met handschoentjes, als er iemand hier hommelsensueel is ben jij het
Iets met bal en kaatsen. Ik zie hem niet janken, jou wel. Hoe komt dat? Bemoei je met je eigen zaken pls :o

En ow, de jongen die 4kg meer weegt dan ik vindt me een satéprikker. Nee, jij trekt volle zalen zeker. Maar blijf vooral beginners bashen om je eigenwaarde wat omhoog te krikken knul ;)

Kwark én chocomel op. Nog ff en ik moet clean gaan eten :(

Jou dan

Gr.

Iedereen hier is botje en pas als je 100kg+ op 8% ben je wat... jammer genoeg moet je dan wel dagelijks een naaldje in je reetje rossen. Ik zou mij sws weinig aantrekken van iedereen hier, want chicks vallen op botjes met sexpack:o

Iets met bal en kaatsen. Ik zie hem niet janken, jou wel. Hoe komt dat? Bemoei je met je eigen zaken pls :o

En ow, de jongen die 4kg meer weegt dan ik vindt me een satéprikker. Nee, jij trekt volle zalen zeker. Maar blijf vooral beginners bashen om je eigenwaarde wat omhoog te krikken knul ;)

ik vind het gewoon merkwaardig hoe iemand eerst klaagt over pijn aan zijn handjes omdat zijn handschoendjes kapot zijn vervolgens een homograp durft te maken :roflol:

zelfs met een buttplug in je reet rondlopen tijdens het trainen is minder gay dan handschoentjes gebruiken.

ik vind het gewoon merkwaardig hoe iemand eerst klaagt over pijn aan zijn handjes omdat zijn handschoendjes kapot zijn vervolgens een homograp durft te maken :roflol:

zelfs met een buttplug in je reet rondlopen tijdens het trainen is minder gay dan handschoentjes gebruiken.
Wel grappig dat je er twee uur over deed om een antwoord te verzinnen.

Ik maak zelf trouwens nooit homograppen maar zoals ik al zei, bal en kaatsen. Dat jij het als misplaatste arrogantie ziet is jouw probleem. Al ontken ik niet dat het inderdaad misplaatste arrogantie zou zijn, mocht ik het gemeend hebben. Maar nope.

Ik denk dat iedereen nu wel weet hoe stoer je bent, dus je mag weer normaal doen trouwens :)

Why the f**k maakt het uit of je met handschoenen traint?

Wat is er nou gay aan presentabele handen willen hebben? Ik weet niet wat jij doet voor de kost maar in omgang met mensen is het niet zo aangenaam als je handen hebt als schuurpapier.

Jij hebt toch altijd wel wat om over te zeiken of niet soms?

Terug
Naar boven