AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Why the f**k maakt het uit of je met handschoenen traint?

Wat is er nou gay aan presentabele handen willen hebben? Ik weet niet wat jij doet voor de kost maar in omgang met mensen is het niet zo aangenaam als je handen hebt als schuurpapier.

Jij hebt toch altijd wel wat om over te zeiken of niet soms?
Toch wel minder mmc mogelijk met handschoenen aan hoor.

Why the f**k maakt het uit of je met handschoenen traint?

Wat is er nou gay aan presentabele handen willen hebben? Ik weet niet wat jij doet voor de kost maar in omgang met mensen is het niet zo aangenaam als je handen hebt als schuurpapier.

Jij hebt toch altijd wel wat om over te zeiken of niet soms?
een beetje eelt op je handen verpest inderdaad alle baankansen die je kan hebben, een beetje eelt op je handen zorgt er inderdaad voor dat ze schuurpapier worden en dat iedereen die je een hand geeft meteen helemaal open ligt van je ruwe handen. Handschoentjes dragen omdat je zo bang bent dat je gladde huidje een beetje eelt krijgt is gewoon vrij gay, dat valt niet te ontkennen. (een beetje op hetzelfde niveau als een manicure laten doen oid)

ik lift al een jaar of 3-4 en er heeft letterlijk nog nooit iemand een opmerking gemaakt over mijn handen.

Wel grappig dat je er twee uur over deed om een antwoord te verzinnen.

Ik maak zelf trouwens nooit homograppen maar zoals ik al zei, bal en kaatsen. Dat jij het als misplaatste arrogantie ziet is jouw probleem. Al ontken ik niet dat het inderdaad misplaatste arrogantie zou zijn, mocht ik het gemeend hebben. Maar nope.

Ik denk dat iedereen nu wel weet hoe stoer je bent, dus je mag weer normaal doen trouwens :)
dankje

klopt, van teveel gainen krijg ik striae en ik vind een gladde huid belangrijker dan prestaties

Handschoentjes zijn gay.

volgensmij vindt jij jezelf net iets te grappig

Jesse Norris positief getest op stimulerende middelen

Niet dat t mn dag heeft verpest maar vond t wel noemenswaardig

Jesse Norris positief getest op stimulerende middelen

Niet dat t mn dag heeft verpest maar vond t wel noemenswaardig
had het ook gelezen, 6 maanden maar dus lijkt me iets van een foute pwo ofzo

maar laat de heksenjacht beginnen

had het ook gelezen, 6 maanden maar dus lijkt me iets van een foute pwo ofzo

maar laat de heksenjacht beginnen

Naar eigen zeggen is ie gepakt op Craze. Dan ben je dus echt een r*tard imo, als je op dat niveau vanwege een verkeerde pwo gepakt wordt.

Maar ja hij kan wel weer een half jaartje lekker gaan kuren nu.

Naar eigen zeggen is ie gepakt op Craze. Dan ben je dus echt een r*tard imo, als je op dat niveau vanwege een verkeerde pwo gepakt wordt.

Maar ja hij kan wel weer een half jaartje lekker gaan kuren nu.
ja ik vind het ook belachelijk dom dat je daarop gepakt word. maargoed hij is ook niet het helderste licht.

hij had sws wel kunnen kuren als hij wil, zoveel wedstrijden doet ie niet

Ja maar ook geen off season tests nu, dat scheelt nogal

Begin een testo only look te krijgen:(:(:(

• Like
Waarderingen: Obee
Weet niet of ik net 9 of 10 reps bij squat repout (max10) (van Candito's 6 week program). Moet nu dus kiezen 8x3 of 10x3 met 60 seconde rust tussen sets. Zal ieder geval bij beide gevallen half dood gaan

Terug
Naar boven