Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je kan anders aan ze vragen hoe je t op moet lossen en of ze dat even voor willen doen?

Als je ze hoort zeuren staat je muziek niet hard genoeg hoody!

Gewoon schijt aan hebben en doorknallen. Hoorde bij oude gym altijd mensen klagen om mijn deadlifs. Houdt vanzelf een keer op

je reps niet afmaken om vervolgens op het forum te zeuren gaat niets oplossen

Aghja, het is niet alsof ik een zeur ben. Wel ben ik binnen wedstrijdprep best snel op mijn teentjes ben getrapt (als ik word tegengewerkt) en dan moet ik even zeuren. Het lost inderdaad weinig op.

Ik had wel nog even met de gymleiding gesproken tho.

@Hoody je krijgt teveel last van oestrogeen sides volgens mij :S

bij mij hebben de buren geklaagd en nu moet ik met bumpers DLen omdat de kopjes op de tafel stonden te schudden.

ci5n3sd18o2tndgt1yeu.gif

• Like
Waarderingen: mat
Aghja, het is niet alsof ik een zeur ben. Wel ben ik binnen wedstrijdprep best snel op mijn teentjes ben getrapt (als ik word tegengewerkt) en dan moet ik even zeuren. Het lost inderdaad weinig op.

Ik had wel nog even met de gymleiding gesproken tho.
Gym leiding zei toch wel van boh Nederlands kampioen deadlift met 270 mag desnoods alles kapot gooien zolang die maar in m'n gym traint? Graag enzo

Enorm frustrerend als 2 personen die zelf alleen op machines trainen bij de balie gaan klagen om deadlift lawaai. Ik gebruik altijd matjes en laat het gewicht nooit vallen. Het is gewoon lastig om 200kg+ geruisloos te doen, tenzij je Jesse Norris heet dan.
Ook vaker tegen mij gezegd, gwn doorgaan en als ze blijven zeuren hun deadlift afzeiken.

Dan hoop ik dat je kleine bumpers hebt. Ik kan maar tot 220kg gaan want dan zit de stang vol

redelijk kleine bumpers, kan tot 240 met bumpers only.

tenzij iemand 20kg bumpers in gebruik heeft dan moet ik meerdere 10tjes gebruiken dan word het krap.

krijg je dit soort shit. https://www.instagram.com/p/BA-pPTHw2_l/?taken-by=basdeboer90

heb eigenlijk niemand gehad die in de gym zelf liep te zeuren over deadlifts.
wel echt bijna elke sessie ''hoeveel is dat nou op die stang'' of 'is dat je max?'

redelijk kleine bumpers, kan tot 240 met bumpers only.

tenzij iemand 20kg bumpers in gebruik heeft dan moet ik meerdere 10tjes gebruiken dan word het krap.

krijg je dit soort shit. https://www.instagram.com/p/BA-pPTHw2_l/?taken-by=basdeboer90

heb eigenlijk niemand gehad die in de gym zelf liep te zeuren over deadlifts.
wel echt bijna elke sessie ''hoeveel is dat nou op die stang'' of 'is dat je max?'

Haha die skere gewichtjes aan de sluiting :o
Ik heb dat ook altijd als ik met bumpers lift, daarom pak ik liever normale schijven alhoewel ik op dit moment niet deadlift :(
Waarom lift je eigenlijk op gewichthefschoenen?

Haha die skere gewichtjes aan de sluiting :o
Ik heb dat ook altijd als ik met bumpers lift, daarom pak ik liever normale schijven alhoewel ik op dit moment niet deadlift :(
Waarom lift je eigenlijk op gewichthefschoenen?

micro gainz :o

naja had vandaag dus nog zat ruimte over met 200 aan bumpers, omdat niemand de 20kg bumpers had gejat.

deficit DL doe ik op OLY, gewone DL op sokken.

Wat een avond. Laatste keer dat ik zoveel pijn heb moeten doorstaan was 7 jaar geleden.

Terug
Naar boven