AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Arsenal :mad:

Het ging om lichamelijke pijn :scratch:

Komt er op neer dat ik mijn eerste migraine aanval ooit heb gehad (van 6 tot 9 liggen braken)

Laatste keer dat ik mij zo voelde was toen ik de mexicaanse griep had in 09.

Het ging om lichamelijke pijn :scratch:

Komt er op neer dat ik mijn eerste migraine aanval ooit heb gehad (van 6 tot 9 liggen braken)

Laatste keer dat ik mij zo voelde was toen ik de mexicaanse griep had in 09.

migraine is echt enorm elendig. Heb er zelf ook last van maar gelukkig weet ik tegenwoordig wat ik moet doen om het te voorkomen en is de frequentie enorm afgenomen.

veel asperine/paracetamol (3-4 stuks) slikken helpt om het scherpe randje van de pijn af te halen bij mij. Maar idd echt een paar uur goed kapot gaan :(

migraine is echt enorm elendig. Heb er zelf ook last van maar gelukkig weet ik tegenwoordig wat ik moet doen om het te voorkomen en is de frequentie enorm afgenomen.

veel asperine/paracetamol (3-4 stuks) slikken helpt om het scherpe randje van de pijn af te halen bij mij

Enorm kut ja, kende een meisje die er wekelijks last van had en had geen idee dat het zo heftig was.

Mijn moeder stelde idd paracetamol voor, maar ik heb nog nooit in mijn leven paracetamol genomen en dat wil ik graag zo houden.

veel asperine/paracetamol (3-4 stuks) slikken helpt om het scherpe randje van de pijn af te halen bij mij. Maar idd echt een paar uur goed kapot gaan :(

Heb ik ook soms last van en als ik pech heb dan duurt het 2 dagen. Als ik het heb dan heb ik alltijd pijn aan 1 helft van mn hoofd en een oog dat helemaal gaat tranen

Waarom anti-paracetamol?

Enorm kut ja, kende een meisje die er wekelijks last van had en had geen idee dat het zo heftig was.

Mijn moeder stelde idd paracetamol voor, maar ik heb nog nooit in mijn leven paracetamol genomen en dat wil ik graag zo houden.

heb er zelf dingen over gelezen ook en aan de hand daar van tot de conclusie gekomen wat de trigger zijn voor mij. Mischien als je er vaker last van krijgt ook de moeite waard

Heb ik ook soms last van en als ik pech heb dan duurt het 2 dagen. Als ik het heb dan heb ik alltijd pijn aan 1 helft van mn hoofd en een oog dat helemaal gaat tranen

het verschilt echt heel erg per persoon. Als ik migraine heb moet ik mezelf echt 3 uur in een donkere kamer opsluiten. En na die 3 uur word het beter, volgende dag ben ik dan alleen nog beetje duf.

heb er zelf dingen over gelezen ook en aan de hand daar van tot de conclusie gekomen wat de trigger zijn voor mij. Mischien als je er vaker last van krijgt ook de moeite waard

Bij mij was het direct na de training, heb er al het één en ander over kunnen lezen en ik zag ook wel vrij direct een verband (ik train altijd fasted).
Mijn vermoedens werden bevestigd toen ik weer wat opknapte van een paar eetlepels honing.

als ik het heb is het ook na of tijdens het trainen. Kreeg het zelfs vorig jaar maart op het nk en moest toen naar huis :(

als ik het heb is het ook na of tijdens het trainen. Kreeg het zelfs vorig jaar maart op het nk en moest toen naar huis :(

Dat kan ik me nog herinneren. Blijft natuurlijk extra kut als je het op een meet krijgt, helemaal als je dan ook nog eens 2u in de ov moet zitten eer je thuis bent.

Heb er ook wel eens last van, maar heb het altijd savonds.
Paar paracetamol erin kan idd wat helpen. Maar meestal kruip ik dan gewoon op bed. Slapen helpt voor mij echt en kan dan anders toch niets meer doen

Laatste dagen keto, meer dan een week op max 25 gr carbs...ik wil serieus enkel nog maar slapen en wakker worden om te eten, de rest van de dag kan me gestolen worden :roflol:

Heb al paar dagen last van buikgriep en dus niet kunnen trainen + amper iets kunnen eten.

3kg kwijt sinds vorige vrijdag :(

Heb al paar dagen last van buikgriep en dus niet kunnen trainen + amper iets kunnen eten.

3kg kwijt sinds vorige vrijdag :(
Mijn record staat op meer dan 6kg in 5 dagen. Dan voel je je echt uitgewoond. Met als uitdroging tot gevolg en aan het infuus in ziekenhuis.

mijn record is 7kg in een week, terwijl ik in die 2 weken ervoor ook al 2kg kwijt was.
van 100 naar 91kg in 3 week tijd. bleef gelukkig nog net een mannelijk gewicht behouden

Terug
Naar boven