- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inb4 Hoody die 5kg had gedropt in 1 dag
ot: gedeelde koelkast en nu smaakt al mijn eten naar de t*ring zooi van de anderen![]()
Als je chronisch last hebt van migraine dan begrijp ik het gebruik van paracetamol wel. Bij mij was het gewoon voor een keertje, en dan zit ik de pijn wel uit.
Goei vraag is goei.Maar als een placebo werkt, is het dan wel een placebo?
JaMaar als een placebo werkt, is het dan wel een placebo?
klinkt als zondagLaatste dagen keto, meer dan een week op max 25 gr carbs...ik wil serieus enkel nog maar slapen en wakker worden om te eten, de rest van de dag kan me gestolen worden![]()
Zou het Diederik of Jaap-jan zijn?http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/zwartrijder-steekt-conducteur-neer-limburg
Gvd man Nederland is echt naar de t*ring
Mijn record staat op meer dan 6kg in 5 dagen. Dan voel je je echt uitgewoond. Met als uitdroging tot gevolg en aan het infuus in ziekenhuis.
Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.
Shit man, heavy! Houd je ook geen vocht binnen? Beterschap, hopelijk spoedig herstel.Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.