Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

inb4 Hoody die 5kg had gedropt in 1 dag

ot: gedeelde koelkast en nu smaakt al mijn eten naar de t*ring zooi van de anderen :(

14kg in 2 weken. Bijna 20% totaal gewicht toen. Eindigde ook met een infuus en ziekenhuisopname.:o

7 kg in een week, had geen honger dus amper gegeten. Goeie logica had ik vroeger :). Geen ziekenhuisbezoek voor mij tho

why?

Geen idee, had vroeger nooit echt honger. At meer omdat het moest. Nu is het gelukkig andersom

In trainingslogs kijken terwijl je een rustdag hebt :(

zwartrijder

gvd racisme!!!11

Mijn record staat op meer dan 6kg in 5 dagen. Dan voel je je echt uitgewoond. Met als uitdroging tot gevolg en aan het infuus in ziekenhuis.

Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.

Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.

alweer ziek?
kut man, beterschap.

Extra teamvergadering 'om de neuzen in dezelfde richting te zetten'.

Ja, gaan we even op 3u tijd oplossen. Wordt leuk :)

Shit man, heavy! Houd je ook geen vocht binnen? Beterschap, hopelijk spoedig herstel.

Terug
Naar boven