XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben het ziek thuis zitten nu wel zat, moet echt weer met mijn prep aan de gang :(

Alles voelt zwaar met trainen :sad:

Al twee dagen geveld door die kutverkoudheid. Ligt het aan mij of zijn die verkoudheidsvirussen tegenwoordig zowat nuclear powered? Holy f**k wat was ik beroerd.

"Wij hebben wartel van gootsteen afvoer aangedraaid en de Thermostaatknop van vloerverwarming loos gehaalt".
€ 148,23 :roflol: voor het aandraaien van een wartel en een knop eraftrekken. Ik denk dat ik me ga laten omscholen tot loodgieter.
De helft van dat bedrag zal wel bestaan uit voorrijkosten?

altijd leuk als een loodgieter advocaten uurtarieven gaat gebruiken

Lol rip. Hoelang is men daarmee bezig geweest dan? Eén of twee loodgieterts?
Twee natuurlijk, want eentje is natuurlijk niet genoeg voor zo'n grote klus. Iemand moet natuurlijk toezicht houden op hoe de ander een wartel aandraait. Heb niet getimed, maar niet zolang, paar minuten :roflol:

Twee natuurlijk, want eentje is natuurlijk niet genoeg voor zo'n grote klus. Iemand moet natuurlijk toezicht houden op hoe de ander een wartel aandraait. Heb niet getimed, maar niet zolang, paar minuten :roflol:
Zou maar eens bellen naar dat bedrijf en zeggen dat je dit niet gaat betalen.

Wow, is er toch nog kans voor mij om meer te verdienen dan galen :evil:

Wow dbb lag er net even uit, dacht bijna dat ik sociaal moest gaan doen..

Word ik nu gek, of heeft Spotify die mogelijkheid om op nieuwe releases en dat soort dingen te zoeken, verwijderd?

Gister was ik als tandenfee verkleed, toen kwam een best wel buffe gozer naar me toe die helemaal stronken was.

Hij had zijn tanden niet gepoetst, ik werd helemaal misselijk :(

het woord stronken gebruiken

negged

Terug
Naar boven