- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al twee dagen geveld door die kutverkoudheid. Ligt het aan mij of zijn die verkoudheidsvirussen tegenwoordig zowat nuclear powered? Holy f**k wat was ik beroerd.

De helft van dat bedrag zal wel bestaan uit voorrijkosten?"Wij hebben wartel van gootsteen afvoer aangedraaid en de Thermostaatknop van vloerverwarming loos gehaalt".
€ 148,23voor het aandraaien van een wartel en een knop eraftrekken. Ik denk dat ik me ga laten omscholen tot loodgieter.
Nope, 17,50 was voorrijkosten. De rest was arbeid.De helft van dat bedrag zal wel bestaan uit voorrijkosten?
Lol rip. Hoelang is men daarmee bezig geweest dan? Eén of twee loodgieterts?
Twee natuurlijk, want eentje is natuurlijk niet genoeg voor zo'n grote klus. Iemand moet natuurlijk toezicht houden op hoe de ander een wartel aandraait. Heb niet getimed, maar niet zolang, paar minutenLol rip. Hoelang is men daarmee bezig geweest dan? Eén of twee loodgieterts?

Zou maar eens bellen naar dat bedrijf en zeggen dat je dit niet gaat betalen.Twee natuurlijk, want eentje is natuurlijk niet genoeg voor zo'n grote klus. Iemand moet natuurlijk toezicht houden op hoe de ander een wartel aandraait. Heb niet getimed, maar niet zolang, paar minuten![]()
Ik heb al betaald, maar ze zijn in ieder geval een klant kwijt.Zou maar eens bellen naar dat bedrijf en zeggen dat je dit niet gaat betalen.
Ben het ziek thuis zitten nu wel zat, moet echt weer met mijn prep aan de gang![]()

Tja, als je niet zelf een wartel kan aandraaien snap ik het bedrag van 140+ welIk heb al betaald, maar ze zijn in ieder geval een klant kwijt.

Je wordt gek.Word ik nu gek, of heeft Spotify die mogelijkheid om op nieuwe releases en dat soort dingen te zoeken, verwijderd?