XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.
Goeie watercut, Hoody would be proud

Krijg je dr van als je off gaat tymboldenone!

Neem je wel extra vitamines etc Tymen?
Voor mn idee ben je echt om de haverklap ziek

Enorm triest:

Hi Hoody,

Ik zag je in een topic reageren op de reactie van Bobby10 dat hij Flexx een pot assault aanbood voor verzendkosten. Je zei niet doen.... Ik heb hier dus op gereageerd (zat even krap en dacht even een mooie deal te hebben... ) en geld overgemaakt en niets meer gehoord.
Was jouw reactie bedoeld om Flexx te waarschuwen dat die knul niet betrouwbaar was?

Was gewoon effe benieuwd want voel me aardig genaaid..:(

Groetjes Marina

Verkeerde topic roflol

Beterschap Tymboo. Hier ook goed ziek :(

Ik ben nu ziek en heb daarnet mn eerste hapje op na drie dagen helemaal niets eten. Voel me ook heel erg kut nu, kramp overal en enorm lusteloos. Ben 8,5 kilo kwijt geraakt in die drie dagen.

Beterschap, werkt zma niet tegen de kramp

Vandaag mn huis verkocht vanwege een relatiebreuk. Mixed feelings maar voor nu vooral onwerkelijk

"Wij hebben wartel van gootsteen afvoer aangedraaid en de Thermostaatknop van vloerverwarming loos gehaalt".
€ 148,23 :roflol: voor het aandraaien van een wartel en een knop eraftrekken. Ik denk dat ik me ga laten omscholen tot loodgieter.

Wil gaan sporten maar auto is net stuk gegaan, bus rijdt nu ook niet meer. Gym is 15km verderop

f**k, ik moet nu echt deadliften.

"Wij hebben wartel van gootsteen afvoer aangedraaid en de Thermostaatknop van vloerverwarming loos gehaalt".
€ 148,23 :roflol: voor het aandraaien van een wartel en een knop eraftrekken. Ik denk dat ik me ga laten omscholen tot loodgieter.
willie wartel ?

Wat :roflol:

Ik heb het moeten googlen. Of ben ik nu zo wereldvreemd dat ik niet wist wat een wartel was :roflol:?

ja, zit gewoon op gemiddelde fitnessmachine, ectofuckboy.

wait wat in een gootsteen? Ik heb het op dit

marinetech-klephaak-wartel-rvs.jpg

Blijkt dus zoiets te zijn:
wartel.jpg

:roflol:

Trein had vertraging vandaag :S

Terug
Naar boven