XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gym dicht
emoji35.png

Daaaaamn @Zeenius, back at it again with the 104390304 snaps

kan iemand mij uitleggen wat de lol is van festivals en waarom mensen je serieus zuur gaan als je daar niets mee hebt.

het hele concept lijkt me echt totaal aids.

kan iemand mij uitleggen wat de lol is van festivals en waarom mensen je serieus zuur gaan als je daar niets mee hebt.

Als muziekliefhebber vind ik festivals geweldig, dat wil zeggen grote festivals waar grote namen komen (denk bv. Pinkpop en Rock Werchter om er maar 2 te noemen). De hedendaagse trend is echter dat ieder kut gehucht een huppelepup-Pop heeft waar Jantje & Sons en 3FM-megahitje #1401304 op het programma staan; als bijen op de honing al dat klootjesvolk en wat zijn ze toch muzikaal!
Zoals wellicht te merken is, deel ik je onbegrip.

Mooi dagje uit, zonnetje. Goeie muziek. Ik snap het wel. Kost alleen bakken met geld.

En de sfeer, al heeft niet iedereen wat met deze muziek. Wel mooi om te zien hoe dedicated sommige crowds zijn 2:15

heb er ook echt niets mee, ben vandaag ook alleen heen gegaan omdat vrienden wouden en het mooi weer was.
vond er ook vrij weinig aan, was ook alleen leuk omdat vrienden erbij waren.

Mooi dagje uit, zonnetje. Goeie muziek. Ik snap het wel. Kost alleen bakken met geld.

En de sfeer, al heeft niet iedereen wat met deze muziek. Wel mooi om te zien hoe dedicated sommige crowds zijn 2:15

Lol, zie mezelf op dat filmpje :p.

Ik vond festivals overigens altijd leuk omdat bier en muziek, nu drink ik minder en vind ik de meeste festivals ook minder leuk. Ik ga alleen als er echt iemand draait waar ik echt fan van ben dan :).

Heb er zelf ook weinig mee, toch ga ik volgende maand naar parkpop omdat het gratis is :(

Als muziekliefhebber vind ik festivals geweldig, dat wil zeggen grote festivals waar grote namen komen (denk bv. Pinkpop en Rock Werchter om er maar 2 te noemen). De hedendaagse trend is echter dat ieder kut gehucht een huppelepup-Pop heeft waar Jantje & Sons en 3FM-megahitje #1401304 op het programma staan; als bijen op de honing al dat klootjesvolk en wat zijn ze toch muzikaal!
Zoals wellicht te merken is, deel ik je onbegrip.

zelfs dan, ik zie niet hoe het leuker is om muziek te luisteren urenlang buiten op elkaar staand met 0 invloed op wat het volgende nummer is, terwijl je 3 euro betaald voor een half bakke pis biertje en moet pissen op de goorste wc's ooit.

elke keer als mensen mij mee trekken naar een club op een zaterdagavond sta ik 3 uur lang te faken dat ik het niet haat en te wachten tot de rest weer naar huis wil.

vind het bijzonder dat ik echt super judging verontwaardigde gezichten met zo'n '' wat is er mis met jou ondertoon'' krijg omdat ik nooit naar bevrijdings-festivals ect ga.
zelfde verhaal met koningsdag.

nu srs semi ruzie met iemand over deze shit omdat ik kortaf reageer ect en nooit mee wil naar dat soort shit.

hardstyle festivals is al helemaal niets voor mij :roflol:

maar dat snap ik dan wel weer dat mensen dat leuk kunnen vinden.

Heb er zelf ook weinig mee, toch ga ik volgende maand naar parkpop omdat het gratis is :(

je hebt er al zin in zie ik. :roflol:

OT: morgen 7 uur op en tot nu ruzie gemaakt over mijn lack of sociaal leven, haat voor uitgaan en dansen en dat ik nooit mee wil naar dat soort shit.
kennelijk waren dat grote factoren in mijn nu single zijn.

Laatst bewerkt:

Damnn

Wat een gekte tijdens die set!

Terug
Naar boven