XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nice, gister benen geknalt heb nu ****ing spierpijn... En dan knal ik net met mijn knie (waar ik ****ing veel spierpijn heb) tegen de rand van mijn houten bereau:)

Ik spreek mijn pa ook al een tijdje niet meer, mocht geeneens de sleutel van zijn huis terwijl hij op vakantie was. En wilde er gewoon met mijn vriendin chillen, wat een gier is het ook.

Toen ik daar nog woonde was ik bijna altijd alleen thuis, nooit wat gebeurt, of dat hij weet in ieder geval. Haatpersoon :P

Hij woont ook in Zeewolde trouwens, misschien ligt het daaraan ;P

Mijn vingers jeuken :mad:

Vandaag eindelijk 1ste schooldag en ik word 5 uur te laat wakker. Fuaark

wat een tievus training, fukkk ik kan had geen zin om ook maar iets te doen. Schouders doen gewoon pijn.

Fuarrrrrrrrk

Buikpijn

rustdag, fuu..

****ing beroerd.... heb net aardappels / wortels / peper / ui en daarvan een soort stampot gegeten, toen ik opstond kreeg ik spontane buikkrampen en denk half uur liggen campen op het schijthuis.

Over uurtje weer ff schouders / triceps doen met beroerd gevoel hmmmmm....

Hoe heet de tegenhanger van dit topic?

Wat maakte vandaag jouw dag goed

Sumo-DL, geen last meer van adductoren in linkerbeen, WOEHOEW!
...
schiet er precies iets los in rechterhamstrings en lig ik weer even op de grond van de pijn te bekomen... Hopen dat het niets te ernstig is :rolleyes:

nooooo vandaag 1e junkdag in 2 weken ofzo, 2 ****ing chineze spuitdiaree rijsttafels op met bamipangang saus. me maag doet zo ****ing pijn, zou jonko helpen tegen de pijn?:(

Ik heb al anderhalve week een k*t eet schema

Vanaf volgende week maar weer knallen .....
Morge eerst maar eens broodje kabab halen fkn veel trek in

Terug
Naar boven