MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is werken

Ik zet 5 minuten het room open en gelijk is het hier een paradijs vol gedierte :o:(

De hele dag al loodgieters in huis om een hardnekkige verstopping op te lossen. Blijkt dat de rioleringspijpen onder het huis nooit zijn vastgebeugeld, en nu dus doorgezakt zijn enzo. Daardoor blijft er altijd water in staan en heb je dus eigenlijk doorlopend mini verstoppingen. Kosten om t helemaal te vervangen: ruim 2000 :(

KUT!

russen

De hele dag al loodgieters in huis om een hardnekkige verstopping op te lossen. Blijkt dat de rioleringspijpen onder het huis nooit zijn vastgebeugeld, en nu dus doorgezakt zijn enzo. Daardoor blijft er altijd water in staan en heb je dus eigenlijk doorlopend mini verstoppingen. Kosten om t helemaal te vervangen: ruim 2000 :(

KUT!
f**k man, dat is lelijk. Moet jij voor die kosten opdraaien?

Hele dag op mijn werk niet kunnen doen wat ik moest doen door allerlei problemen in het proces die onder mijn verantwoordelijkheid vallen.

Lekke band nummertje ik ben de tel kwijt. Kan het dan niet eens 1 weekje goed gaan....?

Mijn telefoon is het aan het begeven. Moet nu dagelijks 10 keer herstarten omdat hij mijn sim-kaart niet detecteert.... Bekende bug/fout bij Samsung S4 toestellen blijkt na wat Googlen. Ook al een jaar gekut met dat geen ruimte op dat ding waardoor ik m'n apps niet eens kan updaten. Tijd voor een nieuwe, maar weinig zin om me weer in te lezen in die materie.

Mijn telefoon is het aan het begeven. Moet nu dagelijks 10 keer herstarten omdat hij mijn sim-kaart niet detecteert.... Bekende bug/fout bij Samsung S4 toestellen blijkt na wat Googlen. Ook al een jaar gekut met dat geen ruimte op dat ding waardoor ik m'n apps niet eens kan updaten. Tijd voor een nieuwe, maar weinig zin om me weer in te lezen in die materie.
Gewoon Galaxy S7 man. Kan tegen een stootje zonder krasje of wat (can confirm) en oerdegelijk.

Ik had ook n tijdje een s4 man, echt een kutding. Bij mij precies het zelfde verhaal met de simkaart, en ook geen ruimte terwijl ik haast geen apps had geinstalleerd.
Heb nu een Huawei p9 gehaald, prima telefoon voor een redelijke prijs

KUT!
2000? is niks. Bij ons is het huis vanaf de voordeur tot bijna helemaal achteraan in de veranda, door de living en de keuken helemaal opengelegd ongeveer een dikke meter diep. Ook om rioleringsbuizen te vervangen die vroeger slecht gelegd waren en waren gebarsten en slecht lagen etc. Kostte mijn ouders god***domme een meervoud van 2000 euro. Rip erfenis

Terug
Naar boven