XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik had ook n tijdje een s4 man, echt een kutding. Bij mij precies het zelfde verhaal met de simkaart, en ook geen ruimte terwijl ik haast geen apps had geinstalleerd.
Heb nu een Huawei p9 gehaald, prima telefoon voor een redelijke prijs
Over elk toestel wat er op de markt is zijn er positieve verhalen en negatieve verhalen te vinden. Prijs boeit me eigenlijk geen fl**ker. Ik gebruik zo'n ding elke dag heel veel, dus wil gewoon kwalitatief een heel goed toestel. Qua specs zit er tegenwoordig weinig verschil meer tussen al die top toestellen volgens mij. Een Apple apparaat valt voor mij wel af btw.

Al die telefoons doen het aan het begin fantastisch, daarna komen er wat gebreken en wordt de batterij langzaam slechter etc.. Heb die S4 van mij nu ook al 2 jaar en 3/4 maanden dus hij kan ook wel een keer vervangen worden.

geen samsung rommel kopen. koop een nexus 6p, echt een pracht telefoon
Nexus 6P is die >525 euro echt niet meer waard atm. Hier in Europa is die veel te duur.

Over elk toestel wat er op de markt is zijn er positieve verhalen en negatieve verhalen te vinden. Prijs boeit me eigenlijk geen fl**ker. Ik gebruik zo'n ding elke dag heel veel, dus wil gewoon kwalitatief een heel goed toestel. Qua specs zit er tegenwoordig weinig verschil meer tussen al die top toestellen volgens mij. Een Apple apparaat valt voor mij wel af btw.

Al die telefoons doen het aan het begin fantastisch, daarna komen er wat gebreken en wordt de batterij langzaam slechter etc.. Heb die S4 van mij nu ook al 2 jaar en 3/4 maanden dus hij kan ook wel een keer vervangen worden.
Als je 5.5" niet te groot vindt dan is Samsung S7 Edge de beste. Eigenlijk heeft het toestel geen concurrentie. Geweldige batterij, camera, scherm etc. Anders voor de S7 gaan, die is iets kleiner en minder grote accu, maar nog steeds goede accuduur. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het geen USB type C oplader heeft, maar dat is de komende tijd eigenlijk juist een voordeel (bijna iedereen gebruikt nu nog micro-USB).

Ik zit in week 7 van mijn cut, gaat lekker maar vandaag zwak moment: meer dan 1000 kcal chocolade naar binnen gespeeld :(

Nexus 6P is die >525 euro echt niet meer waard atm. Hier in Europa is die veel te duur.

Als je 5.5" niet te groot vindt dan is Samsung S7 Edge de beste. Eigenlijk heeft het toestel geen concurrentie. Geweldige batterij, camera, scherm etc. Anders voor de S7 gaan, die is iets kleiner en minder grote accu, maar nog steeds goede accuduur. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het geen USB type C oplader heeft, maar dat is de komende tijd eigenlijk juist een voordeel (bijna iedereen gebruikt nu nog micro-USB).
Ik ga sowieso niet voor de edge omdat het veel moeilijker is om daar een fatsoenlijk chill hoesje + screenprotector voor te krijgen. Kwam ik afgelopen weekend achter toen ik met een vriendin op pad ging voor een screenprotector + hoesje.. Verder is de gewone S7 wel een optie. Misschien het nieuwste toestel van HTC ook wel.

Ik ga sowieso niet voor de edge omdat het veel moeilijker is om daar een fatsoenlijk chill hoesje + screenprotector voor te krijgen. Kwam ik afgelopen weekend achter toen ik met een vriendin op pad ging voor een screenprotector + hoesje.. Verder is de gewone S7 wel een optie. Misschien het nieuwste toestel van HTC ook wel.
HTC 10 is een stuk beter dan wat HTC de afgelopen jaren heeft uitgebracht, alleen betaal je 100 euro meer t.o.v. de S7, terwijl het een wat minder toestel is. De camera, accu en scherm zijn minder, ook is het toestel wat lomper. Op zich zijn de verschillen klein, maar die 100 euro extra is m.i. een deal breaker.

2000? is niks. Bij ons is het huis vanaf de voordeur tot bijna helemaal achteraan in de veranda, door de living en de keuken helemaal opengelegd ongeveer een dikke meter diep. Ook om rioleringsbuizen te vervangen die vroeger slecht gelegd waren en waren gebarsten en slecht lagen etc. Kostte mijn ouders god***domme een meervoud van 2000 euro. Rip erfenis

T kan altijd erger, dat is waar. De beugels waren finaal doorgeroest en daarom is nu de hele boel op allerlei plekken verzakt. Daar komt nog eens bovenop dat er allerlei rare bochten in gebouwd zijn op plekken waar t nergens op slaat. Die gozer gaf aan dat t goedkoper zou zijn om gewoon alles tussen de achterste wasbak en de voordeur er tussenuit te rossen en t helemaal opnieuw te doen. Wat dat betreft valt 2000 inderdaad nog mee. Dag werk zei ie. Maar toch: t kan momenteel effe niet financieel, dus kut.

HTC 10 is een stuk beter dan wat HTC de afgelopen jaren heeft uitgebracht, alleen betaal je 100 euro meer t.o.v. de S7, terwijl het een wat minder toestel is. De camera, accu en scherm zijn minder, ook is het toestel wat lomper. Op zich zijn de verschillen klein, maar die 100 euro extra is m.i. een deal breaker.
Kijk hier kan ik wat mee. Ben al bijna overtuigd :D

f**k man, dat is lelijk. Moet jij voor die kosten opdraaien?

Lijkt er wel op. Die loodgieter kwam wel een stickertje tegen van zijn firma dus ze zijn eerder geweest. Hij ging zoeken in zn systeem om te kijken waar dat voor was. Als toen die beugels ook al een issue waren en ze dat tegen de vorige eigenaren hebben aangegeven, dan heb ik een zaak voor verborgen gebreken en dan kan ik naar mn verzekering. Maar kleine kans hoor. Dus grote kans dat ik zelf mag dokken ja :(

Lijkt er wel op. Die loodgieter kwam wel een stickertje tegen van zijn firma dus ze zijn eerder geweest. Hij ging zoeken in zn systeem om te kijken waar dat voor was. Als toen die beugels ook al een issue waren en ze dat tegen de vorige eigenaren hebben aangegeven, dan heb ik een zaak voor verborgen gebreken en dan kan ik naar mn verzekering. Maar kleine kans hoor. Dus grote kans dat ik zelf mag dokken ja :(
Pff dat zou zuur zijn man. Hopen op het beste zodat je onder de kosten uitkomt. Ik duim mee.

Mijn telefoon is het aan het begeven. Moet nu dagelijks 10 keer herstarten omdat hij mijn sim-kaart niet detecteert.... Bekende bug/fout bij Samsung S4 toestellen blijkt na wat Googlen. Ook al een jaar gekut met dat geen ruimte op dat ding waardoor ik m'n apps niet eens kan updaten. Tijd voor een nieuwe, maar weinig zin om me weer in te lezen in die materie.

toevallig al aardige tijd aan het inlezen op dit gebied.

wat zoek je in een telefoon?

scherm formaat
merk voorkeuren
durability ect
price range.

HTC 10 en S7 zijn inderdaad prachtige telefoons, maar wel top of the line qua price, en imo, te klein.

Laatst bewerkt:
Nieuwste Iphone nemen zit je altijd goed klaar bam

Nieuwste Iphone nemen zit je altijd goed klaar bam

:roflol:

ja behalve dat je dus fucked bent met storage, teveel betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt, en een nieuwe iphone kopen een paar maanden voor de 7 uit komt zou ik ook niet aan raden.
de 6S en 6Splus kunnen echt niet meer meevechten met de LG G5 HTC 10 samsung S7 en edge, en al helemaal niet met de samsung note 6* als die uitkomt mid augustus.

*gaat misschien de note 7 heten

toevallig al aardige tijd aan het inlezen op dit gebied.

wat zoek je in een telefoon?

scherm formaat
merk voorkeuren
durability ect
price range.

HTC 10 en S7 zijn inderdaad prachtige telefoons, maar wel top of the line qua price, en imo, te klein.
Heb nu een 4.99" scherm. Heb zelf grote handen dus zou een 5,5" scherm wel prefereren. Heb geen voorkeur voor een merk, alleen geen Iphone.
Vond het destijds bij de S4 een groot voordeel dat hij een losse batterij had. Heb voor m'n toestel dan ook in totaal 4 batterijen, als ik 1 of 2 dagen weg ben dan kan ik simpel een batterij verwisselen, vind ik prettiger dan een powerbank of telkens te moeten opladen. Maar ik weet dat alle toestellen tegenwoordig een vaste accu hebben...
Prijs maakt me ook niet zo veel uit. Als een bepaald toestel aantoonbaar beter presteert op bepaalde punten en ook duurder is dan vind ik dat prima.

Heb nu een 4.99" scherm. Heb zelf grote handen dus zou een 5,5" scherm wel prefereren. Heb geen voorkeur voor een merk, alleen geen Iphone.
Vond het destijds bij de S4 een groot voordeel dat hij een losse batterij had. Heb voor m'n toestel dan ook in totaal 4 batterijen, als ik 1 of 2 dagen weg ben dan kan ik simpel een batterij verwisselen, vind ik prettiger dan een powerbank of telkens te moeten opladen. Prijs maakt me ook niet zo veel uit. Als een bepaald toestel aantoonbaar beter presteert op bepaalde punten en ook duurder is dan vind ik dat prima.

de LG G5 is het nieuwe flagship van LG.

5'3 scherm
2800 MaH verwisselbare accu's ( krijgt er zelfs 2 bij en een speciaal oplaad doosje voor je reserve accu)
snapdragen 830 processor en 4 gig ram ( oftewel, het beste wat je nu kan krijgen, zelfde als een S7 of HTC 10 kwa internals.)
micro SD expanable.
duallens camera een 16 MP main camera en een ik geloof 12 MP wide angle ( best wel gaaf imo.)

cons.

het is een eerste poging van LG met dit speciale desing voor de verwisselbare accu, dus er zitten wat kinderziektes in de build.
700 euro

https://www.bol.com/nl/p/lg-g5-titan/9200000056255646/

zou de filmpjes iig even kijken.

vergelijking met S7 edge en reguliere S7.

Twee nieuwtjes in de groep; de ene had vannacht in bed geplast en de ander was ziek en moest overgeven :roflol:

Gelukkig zijn ze veel te cute.

:roflol:

ja behalve dat je dus fucked bent met storage, teveel betaald voor wat je daadwerkelijk krijgt, en een nieuwe iphone kopen een paar maanden voor de 7 uit komt zou ik ook niet aan raden.
de 6S en 6Splus kunnen echt niet meer meevechten met de LG G5 HTC 10 samsung S7 en edge, en al helemaal niet met de samsung note 6* als die uitkomt mid augustus.

*gaat misschien de note 7 heten

Imo maakt het me niet zoveel uit. Die Iphone doet het in elk geval altijd, nooit problemen met de opslag en het besturingssysteem van Android vind ik eruit zien alsof het gemaakt is door een 6 jarige. Plus ik heb echt mini handen [emoji24]

Ieder z'n eigen keuzes uiteindelijk.

Imo maakt het me niet zoveel uit. Die Iphone doet het in elk geval altijd, nooit problemen met de opslag en het besturingssysteem van Android vind ik eruit zien alsof het gemaakt is door een 6 jarige. Plus ik heb echt mini handen [emoji24]

Ieder z'n eigen keuzes uiteindelijk.

als je geen problemen hebt met de opslag op een iphone ben of rijke boy die 200 euro extra betaald voor storage of je hebt echt weinig bestanden.
snap niet helemaal wat je bedoelt met 'iphone doet het altijd', alsof andere telefoon letterlijk niet werken ofzo?

Android vs IOS is ook puur personal preference, maar in die vergelijking is het wel IOS dat voor 6 jarige is gemaakt.

verder niks mis met Iphones(op de prijs na), en sommige dingen doen iphones erg goed, maar de tijden dat iphones de beste telefoons op de markt waren is wel over.

als je geen problemen hebt met de opslag op een iphone ben of rijke boy die 200 euro extra betaald voor storage of je hebt echt weinig bestanden.
snap niet helemaal wat je bedoelt met 'iphone doet het altijd', alsof andere telefoon letterlijk niet werken ofzo?

Android vs IOS is ook puur personal preference, maar in die vergelijking is het wel IOS dat voor 6 jarige is gemaakt.

verder niks mis met Iphones(op de prijs na), en sommige dingen doen iphones erg goed, maar de tijden dat iphones de beste telefoons op de markt waren is wel over.
Idd, Iphones zijn zeker niet slecht maar tegenwoordig worden ze langzaamaan ingehaald. Ook de prijs is compleet van de pot gerukt.
Heb zelf een Oneplus One die het al dikke twee jaar perfect uithoudt, ook nog geen vertragingen. Zelfs nog nooit uitgevallen oid. Heb €311 euro betaald, 64GB. Mijn vriendin een Iphone met 16GB voor ongeveer €700. En kan eerlijk zeggen dat er weinig verschil op zit. In ieder geval toch geen verschil van €400 waard.
IOS vs Android is gewoon persoonlijke voorkeur.
Ook kan je ook gewoon pech hebben een telefoon kopen waarmee iets 'mis' is, er kan altijd ergens een foutje in zitten. 1 op de 10 000 misschien maar je moet het maar net hebben.

Terug
Naar boven