- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al anderhalve week een k*t eet schema
Vanaf volgende week maar weer knallen .....
Morge eerst maar eens broodje kabab halen fkn veel trek in
Had een maand geleden mijn onderbeen opgehaald tijdens het deadliften en telkens als ik weer deadlift gaat dat wondje open waardoor die hele bar onder mijn bloed komt. Erg vervelend.![]()
nonmnonmnonm, wil ik ook weer halen zo donor rol fuarkkkkkk, ik haal volgende week dinsdag weer een denk ik.

dat mn pa gerolt is en er een hele hoop geld gepind is>.<
Fuarkkkk, pas ook bij me opa van 85 gebeurt in een AC-restaurant blarggg. Heb foto's van daders (3 buitenlanders), gelukkig auto sleutels niet kwijt.

Fuarkkkk, pas ook bij me opa van 85 gebeurt in een AC-restaurant blarggg. Heb foto's van daders (3 buitenlanders), gelukkig auto sleutels niet kwijt.
wie weet ken een of andere gure dbb'er ze 

Waaat heb je der uitgescholden en boos weg gelopen? Of netjes betaald en beleefd gebleven? Just curious![]()

Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk op een vriendelijke manier, dat het veeels te kort was en net een kindermodel leek.
Ik heb al een groot hoofd, nu lijk ik net terminator
Maarre ze was wel hot, dus ik bleef daar wel even zitten lullen met haar![]()
Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk op een vriendelijke manier, dat het veeels te kort was en net een kindermodel leek.
Ik heb al een groot hoofd, nu lijk ik net terminator
Maarre ze was wel hot, dus ik bleef daar wel even zitten lullen met haar![]()
!kom net bij de dokter weg en te horen gekreeg dat ik me bicep pees ofzo overbelast heb. Moet rustig aan doen met trainen en naar de fysio. Net nadat ik had besloten om nog serieuzer bezig te gaan![]()
klote voor je man!
nou dat houd ik nooit vol