AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

+8/10 laten schieten
beroerd
ik moet altijd datgene hebben wat niet kan, had 'r afgepist
nu negeert ze me, wat terecht is
nu is ze weer leuk

:roflol: hahahah

Had een maand geleden mijn onderbeen opgehaald tijdens het deadliften en telkens als ik weer deadlift gaat dat wondje open waardoor die hele bar onder mijn bloed komt. Erg vervelend. :(

Had een maand geleden mijn onderbeen opgehaald tijdens het deadliften en telkens als ik weer deadlift gaat dat wondje open waardoor die hele bar onder mijn bloed komt. Erg vervelend. :(

Fuarkk, probeer eens vaseline erop te smeren (DIK) en dan ff inpakken. Gewoon lange trainingsbroek aandoen dan zit je teminste wel droog.

Ah lekker he bro, en dan knoflookerbij en extra pittge rode saus ff 10x erover halen nonmnonmnonm. Alleen vindt wel dat ze laatste tijd gierig gaan doen en meer groente/tomaat en troep erin gaan doen.

dat mn pa gerolt is en er een hele hoop geld gepind is>.<

Fuarkkkk, pas ook bij me opa van 85 gebeurt in een AC-restaurant blarggg. Heb foto's van daders (3 buitenlanders), gelukkig auto sleutels niet kwijt.

bij ons in de straat is laatst een zoon van iemand met de mercedes thuisgekomen, had hij de autosleutels op de keukentafel gedropt.
nou is daar dus ingebroken zijn ze zo weggereden:D

mn pa probeert nou dat geld terug te krijgen via verzekering, pasjes geblokkeerd enz(was zn hele portemonee die genakt was) maarja blijft balen:S hij was vast mirin:P

Rijles gaat de hele week al bagger. Zometeen rage mode @ gym...

Kapster heeft mijn epic haar verpest, fuuuuu

Waaat heb je der uitgescholden en boos weg gelopen? Of netjes betaald en beleefd gebleven? Just curious:D

Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk op een vriendelijke manier, dat het veeels te kort was en net een kindermodel leek.
Ik heb al een groot hoofd, nu lijk ik net terminator :roflol:
Maarre ze was wel hot, dus ik bleef daar wel even zitten lullen met haar :D

Ik heb er wel wat van gezegd natuurlijk op een vriendelijke manier, dat het veeels te kort was en net een kindermodel leek.

ga morgen ook ff denk ik, bij brainwash ofniet?

Aah, heeft ze je dag toch nog een beetje goed weten maken? ;)!
Aka terminator.

kom net bij de dokter weg en te horen gekreeg dat ik me bicep pees ofzo overbelast heb. Moet rustig aan doen met trainen en naar de fysio. Net nadat ik had besloten om nog serieuzer bezig te gaan:mad:

Terug
Naar boven