XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben vergeten kwark te halen onderweg naar me werk en heb dus ook niks als ik thuis kom vanavond grrrrrr dat zijn weer 40g eiwitten minder vandaag :(

Dat als ik moet schijten iedere keer geen tijd heb en nu al 2 dagen niet heb gescheten. Natuurlijk ga ik vanavond weer trainen en pak ik weer pwo en zul je net zien dat ik weer moet schijten als ik net opgewarmd ben tijdens het bankdrukken.

reality hits you hard bro

Loopt al de hele dag cranky :fire: :yell: :splat: :headbang: :grumble:

Pff altijd, maar dan ook echt ALTIJD komt de postbode met pakketjes om half 7 s'avonds pas hier aan de deur. Soms zelfs 7 uur. En nu heb ik gistermiddag een bestelling bij Body&Fitshop gedaan en je raadt het al.. die homo is vanmiddag langsgeweest toen ik weg was :rolleyes:

Pff altijd, maar dan ook echt ALTIJD komt de postbode met pakketjes om half 7 s'avonds pas hier aan de deur. Soms zelfs 7 uur. En nu heb ik gistermiddag een bestelling bij Body&Fitshop gedaan en je raadt het al.. die homo is vanmiddag langsgeweest toen ik weg was :rolleyes:

fuarkkk, hier komt die altijd tussen 1 en 2, 9/10 om half 2. Dat is net de tijd dat ik ff weg ben lol

verkeerde topic lol

helse pijn in de rib die ik enkele jaren terug gebroken heb..

dat is waarschijnlijk 3kg caseine weg ga donderen, krijg het niet door mn strot.

Whey van BnF is wel lekker maar caseïne niet. Caseïne van PS is veel lekkerder.

Fuarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk!!! Mijn pc is weer naar de klote, is al de derde keer in 3 weken tijd.
Ik blijf niet bezig om dat ding naar de winkel te brengen..

Dat ik vandaag en morgen met huisgenoten ga eten, dat wordt dus dik junken :(

kakatraining

bananen shake sample, om van te kotsen zo goor :|

Terug
Naar boven