MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laat opstaan en relaxed ontbijten. Vervolgens rijd ik in mn dikke BMW naar een klant om veel geld teverdienen door een paar uurtjes de wensen van een klant in code te veranderen. Vervolgens rijd ik 's middags nog terug in m'n dikke BMW en ga ik lekker eten achter m'n ultra HD TV op de bank. Daarna lees ik beetje studies, zit ik op DBB etc. Vind het helemaal mooi.

ik wil later een audi rijden

dat IT is dus niets voor mij

Scrum is gigantisch overrated. Net als vele andere ontwikkelingsmethodieken. Heb er altijd een hekel aan als ik weer moet aanhoren hoe goed alles gaat door scrum. Tuurlijk gaat het bedrijfsmatig beter als je van GEEN ontwikkelproces overstapt naar überhaupt iets, maar dat komt alleszins niet door scrum per se. Meeste organisaties implementeren het ook full r*tard. Vaak met teams bestaande uit alleen juniors, sigh. Degenen die beslissen dat er moet worden gescrummed kunnen vaak zelf überhaupt niet of nauwelijks proggen.
9-9;30am > daily standup
10-10;30 > scrum
Elke dag weer, vraag me af of zich terug betaald.

Dit is wel wat je wilt. Bij mij op stage, website's apps en weet ik het allemaal. Volgens mij komt elke programmeer taal wel aan bod .En je word helemaal gek van die PM (project management) elke dag plannen, daily standup. scrum overleg en weet ik veel wat voor shit nog meer wat zonde van de tijd is imo
Haha true. Maar ik zie mogelijkheden man ik zorg eerst dat ik medior wordt dan knal ik het mss wel over de zzp boeg. Eerst goed guru worden met c#, php, jquery knockout angular mssql e.d.

Toen ik nog studeerde deed ik vooral veel simpele shit: websites. Pas na BSc begon ik met wat moeilijkere klussen en het is bijna allemaal best wel peanuts vergeleken met wat ik op de studie heb gehad. Ik heb nu de focus om de codekwaliteit heel hoog te houden, dat is wel uitdagend.

Code kwaliteit zeer belangrijk ja. Goed bezig galen!

$ echo snap niet } />

ben vormgever bliep bloep

:roflol: ijzer met zn master rechten

Thanks. Heb je nog meer absolute (theoretische) essentials?
Niet echt. Ik heb het meeste gewoon gaandeweg geleerd. SIG komt binnenkort volgens mij met nog een boek waarin een groot gedeelte van het hele ontwikkeltraject van software aan bod komt. Dat is ook superbelangrijk en handig.

Edit: Oh ja, een heleboel van Martin Fowler. Alles van zijn blog is goud.

11 muggenbulten

god***domme, wat slecht zeg:roflol:

-

Laatst bewerkt:
That feel wanneer ik pas nog een college kreeg over hoe geweldig en geniaal Scrum wel niet is..

Ik heb echt een non-studie gekozen (Bedrijfskunde MER) :roflol: Geleerde theorieën waar je zelf achterkomt dat ze al ontkracht zijn, het oude arbeidsrecht nog krijgen, veel negatieve verhalen over bedrijfskundigen en hun werkmethodes en nu dit

Vraag me echt af wat ik nou kan na vier jaar :roflol:

je kan altijd nog met je poes in de playboy

That feel wanneer ik pas nog een college kreeg over hoe geweldig en geniaal Scrum wel niet is..

Ik heb echt een non-studie gekozen (Bedrijfskunde MER) :roflol: Geleerde theorieën waar je zelf achterkomt dat ze al ontkracht zijn, het oude arbeidsrecht nog krijgen, veel negatieve verhalen over bedrijfskundigen en hun werkmethodes en nu dit

Moet je voor de grap eens vragen of ze het ook kunnen onderbouwen. De casussen in de literatuur zijn er wat minder lyrisch over. Op mijn MSc (software engineering) werd ook benadrukt dat scrum lang geen heilige graal is.

Haha mer echt crap net als recht

36 hr's out en nog altijd grieperrig.

Gelukkig bw redelijk kunnen behouden.

z.g.a.n. schoenen op Marktplaats gezet (te klein gekocht) voor €30,- (€60,- onder nieuwprijs), biedt er één of andere stumper €10.
Hollandse zuinigheid at its finest :roflol:

yoghurt is zo smerig eigenlijk he

Terug
Naar boven