Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Onwijs koppig hele dag gegamed en niks geleerd voor de tussentoets marketing..
Morgen en overmorgen de hele dag in de boeken! :thumbup:

:(

bish3000 slaapt thuis en uit me tshirt gescheurd op het werk.
:fuu:

bish3000 slaapt thuis en uit me tshirt gescheurd op het werk.

zij scheurde jouw tshirt? is ze zo buff dan???

ot: Deed ik ff stoer 2h overhead db ext. .... Ineens: KNAK me schouder, kuuuuuuuuuuuuuuuut man. Voel nu een lichte steek maar hopelijk is het morgen over en krijg ik niet het zelfde gezeik als een maand geleden.

rustdag:fuu:

A chick messing my mind, wtf she wants from me?!

/

Het vooruitzicht op de week, werk, psycholoog en dietiste plus aankomend weekend zondag werken. Geweldig!

De servers van youtube download sites ligger eruit, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik kan momenteel vanaf geen enkele site youtube videos omzetten tot mp3..

Morgen dikke test/toets die zwaar gaat meetellen en nog niks aan gedaan hehehe

Vanavond maar eens in de boekjes kijken/uit plastic halen

zij scheurde jouw tshirt? is ze zo buff dan???

ot: Deed ik ff stoer 2h overhead db ext. .... Ineens: KNAK me schouder, kuuuuuuuuuuuuuuuut man. Voel nu een lichte steek maar hopelijk is het morgen over en krijg ik niet het zelfde gezeik als een maand geleden.

holysheet, ik ben van plan als ik thuis triceps ga trainen die ook te doen. Met 2 handen en soms met 1 hand. Maar klinkt niet als een goede oefening ..dus.

holysheet, ik ben van plan als ik thuis triceps ga trainen die ook te doen. Met 2 handen en soms met 1 hand. Maar klinkt niet als een goede oefening ..dus.

Gebeurde 4 weken geleden ook bij mij. Staand overhead press met maar 20 kg dumbbells. Beide armen.
Keek net even naar links toen ik de dumbbells omhoog had en snap. Steek in mijn rechter borst..een dag later boven mijn traps, en de rest van die weken in mijn nek.
Nu nog steeds last van en heb besloten een weekje rust te nemen.

Edit: zie nu pas dat het om extensions ging..bij mij dus de press :(

Ja ik vond het sowiso al een pauper oefening... je moet die ook nooit met 2 handen doen. Want je werkt boven je macht en hebt geen controle erover.

Ik ga hem dus nooit meer doen.

Ahhhahaha 20kg doe ik met een hand u mad??

whaahahah nu komt de aap uit de mouw hier

verkeerd topic maarre

20 1 hand? ,ik doe denk rond 10-12kg

U MAD?

verkeerd topic maarre

20 1 hand? ,ik doe denk rond 10-12kg

U MAD?

ghehhehehe, ik ging oppeens ****ing snel omhoog van 14kg 1 hand kon ineens 18kg lol, dusja. Pak hem nu standaard als laatste (afsluiter oefening naar m'n dips, anders zit ik nog hoger hehe. nooit meer geprobeerd met 2 handen maar zal hem binnenkort eens doen in cable station.

Terug
Naar boven