MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vannacht werken, daarna weekend :) niet echt verpest, maar heb weinig energie meer :P

Om de dag nu lang aanhoudende steken bij mijn linkerborst. Voel het voornamelijk als ik inadem.

kotsen op de squat terwijl ik onder parr stond... k*tzooi

****ing hardcore man, deed je hoog volume?

nee dat niet eens voor mijn doen. maar deed wel me best maar had naar mijn idee te laat gegeten...

Na het kotsen naar de chinees(zit er naast) en weer door gegaan.

Dikke lul 3 whey shakes. ik wil trainen!

nee dat niet eens voor mijn doen. maar deed wel me best maar had naar mijn idee te laat gegeten...

Na het kotsen naar de chinees(zit er naast) en weer door gegaan.

Dikke lul 3 whey shakes. ik wil trainen!

omg van de chinees krijg ik altijd diaree, voel me dan nog k*tter jeweet niet wat ze allemaal in je eten doen man in china eten ze ook katten en alles

omg van de chinees krijg ik altijd diaree, voel me dan nog k*tter jeweet niet wat ze allemaal in je eten doen man in china eten ze ook katten en alles

kon me niks schelen ik wilde verder trainen. nergens last van nu alleen koppijn

Door een denkfoutje ga ik mijn trein die over een paar minuutjes vertrekt missen. De trein daarna rijdt niet om onbekende reden? Dus kom een uur te laat op school..:D Terwijl ik verdomme wel vroeg opgestaan ben:(

7u50 opstaan fuuuu

Uitslapen :) aangezien ik om 6 uur pas thuis was van het werken ! Niet zeiken bitches

Wasmachine is stuk. Hij centrifugeert niet, dus moest 2 verdiepingen hoog 100kg was deadliften en uitknijpen damn wat een oefening voor je onderarmen zeg. 1000calorien verbrand ofzo :roflol:

FFS werkloos, extreme geld tekort, drukte met school en niet mogelijk om te fitnessen, terwijl ik zo graag wil.
**** my life :(

FFS werkloos, extreme geld tekort, drukte met school en niet mogelijk om te fitnessen, terwijl ik zo graag wil.
**** my life :(

Ik heb wel werk voor je, hou je van reizen? een beetje avontuur en niet teveel zweten :) Ik zoek nog iemand die van Curacao naar Nederland wil vliegen, voor wat handel..

Voor wat handel...

Misschien kan ik die gasten wel inhuren :D

Terug
Naar boven