MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

rip ik heb weer zin om te trainen :(

Er komt volgend seizoen een

nieuw programma op tv, echt iets

voor jou om aan mee te doen,

ze moeten nog kiezen uit 2 titels

voor deze show,

Help mijn man is gek geworden

Of The ultimate loco
Tjonge jonge... nog nooit gehoord van mensen die variëren in hun levenstijl? Nee de poppenkast moet consistent blijven als ineens mensen door hebben dat ze iemand of vele andere iemanden kunnen zijn in een vingerknip dan valt het poppenkastje in elkaar he.

Sorry vieze jij maar met alle respect moet ik weerstand bieden tegen jouw poging tot onderdrukking, ik begrijp dat jij nood hebt ann het behoud van een politieke en economisch systeem dat rendabel is. Maar ik heb naast rendabelheid, plezier, vrijheid en humor nodig om te (over)leven. En ik hou me liever bezig met leven dan overleven.

Vind de titel Help mijn man is ultieme loco geworden best wel goed klinken. Helaas doe ik niet mee aan dat stokpaardje van een vrouw... toch niet op die manier. Geen geld van de wereld krijgt me in zo'n show.

Ps: je doet alsof een vrouw daar last van heeft. :) Ben jij ineens vrouwenexpert?

Laatst bewerkt:
9nohQh4.jpg
Wat een mooi stokventje :) :$

Damn wat houdt dat lang aan. Hoeveel onderzoeken heb je inmiddels achter de rug?

Het is al enige tijd geleden sinds het laatst onderzoek. Maar begin augustus weer een nieuwe afspraak. Dat wordt de 3e keer zo'n traject in gaan.

Rijbewijs kwijt :roflol:

Dacht dat 130 was, was t 100, feelsbadman :o

• Like
Waarderingen: mat
dus dan rij je alsnog min. 20 te hard. wat een gangster

The cringe is real

Ik was pas nog gepakt met 37 of zo, moest rond de 400 euro lappen

Leuk verzonnen verhaal weer.

Terug
Naar boven