MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog nooit een verkeersboete gehad masterrace. Al een kleine 6 jaar m'n motorrijbewijs en ruim 5 jaar m'n autorijbewijs. Ik ben gewoon een brave nette bestuurder :cool:

De discussies van tegenwoordig, daar word ik echt niet goed van. Overdreven feminisering van de samenleving. En men moet zich aanpassen voor een zeer kleine minderheid, omdat die zich te snel beledigd voelt.

De discussies van tegenwoordig, daar word ik echt niet goed van. Overdreven feminisering van de samenleving. En men moet zich aanpassen voor een zeer kleine minderheid, omdat die zich te snel beledigd voelt.

Lost zichzelf op door een extremere reactie daarop te geven, zie het hele Trumpverhaal.

Misselijkmakend inderdaad.
Ga je nog naar Electronic Family volgende week? :p

Collega die elke pauze ze schoenen uittrekt in de kantine en daarna koopt te smakken met zijn eten. Gelukkig bijna vakantie.

Pfff aan de explosive shitz

Is dat enkel van die 10% dat je je niet aan de regels houd al die boetes?

Heb een paar parkeerboetes gekregen, bezwaar op gemaakt, langs elkaar heen gelopen en vervolgens 3x boete voor rijden zonder rijbewijs gekregen omdat die schijnbaar ingenomen was door het cjib :roflol: vervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.

Heb een paar keer boete voor paar km te hard gekregen, 3x rechts inhalen (2 kwijtgescholden), 10 parkeer boetes (7 kwijtgescholden), 1x vluchtstrook (kwijtgescholden) 1x verdrijvingsvlak (kwijtgescholden) en dan 2x invordering wegens snelheid (beide zaken lopen nog, in eerste zaak aangifte gedaan wegens meineed).

Ook al 4 excuusbrieven van het cjib gekregen omdat ze de boel verneukte :roflol:

Rij 60k km per jaar door Nederland met eigen auto, op 2 na zijn alle boetes in Zwolle uitgedeeld. Daarnaast rij ik nog 40k km in andere auto's, nog nooit boete in gehad.

Heb een paar parkeerboetes gekregen, bezwaar op gemaakt, langs elkaar heen gelopen en vervolgens 3x boete voor rijden zonder rijbewijs gekregen omdat die schijnbaar ingenomen was door het cjib :roflol: vervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.

Heb een paar keer boete voor paar km te hard gekregen, 3x rechts inhalen (2 kwijtgescholden), 10 parkeer boetes (7 kwijtgescholden), 1x vluchtstrook (kwijtgescholden) 1x verdrijvingsvlak (kwijtgescholden) en dan 2x invordering wegens snelheid (beide zaken lopen nog, in eerste zaak aangifte gedaan wegens meineed).

Ook al 4 excuusbrieven van het cjib gekregen omdat ze de boel verneukte :roflol:

Rij 60k km per jaar door Nederland met eigen auto, op 2 na zijn alle boetes in Zwolle uitgedeeld. Daarnaast rij ik nog 40k km in andere auto's, nog nooit boete in gehad.

Eigenlijk had je die kwijtgescholden boetes ook moeten krijgen :D

Eigenlijk had je die kwijtgescholden boetes ook moeten krijgen :D

Als je met 70 aan komt rijden bij een rood stoplicht wat op groen gaat en er staat een banaan op de linker baan die voor rood moest wachtten...

Dan ga ik niet vol in de remmen zodat ik niet hem voorbij ga, al helemaal niet als hij al richting naar links aangeeft omdat hij, als die het kruispunt over was, de voorsorteer strook voor links wilde pakken.

Het was gewoon een ontiegelijk achterlijke boete.

Zou je niet een keertje fatsoenlijk gaan rijden als je toch al geen cent te makken hebt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kun je beter met 80 die kruising over gaan ...groen is gassen!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven