Met al dat op en neer rijden naar de mcdonalds zou je toch wel het automatisme meoten hebben om je richtingaanwijzer aan te zetten.
Weet je wel wat het woord consequent betekend?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met al dat op en neer rijden naar de mcdonalds zou je toch wel het automatisme meoten hebben om je richtingaanwijzer aan te zetten.

9% is als vrachtwagen inhaal en 1% is als lui leip lopen te doen en ik er bij uit de buurt wil blijven.

En? Te snel rijden is te snel rijden ookal haal je de paus in.
En ik betwijfel of het alleen dan gebeurd![]()
Bij Johny had je er een EMG bijgekregen.En? Te snel rijden is te snel rijden ookal haal je de paus in.
En ik betwijfel of het alleen dan gebeurd![]()
De discussies van tegenwoordig, daar word ik echt niet goed van. Overdreven feminisering van de samenleving. En men moet zich aanpassen voor een zeer kleine minderheid, omdat die zich te snel beledigd voelt.
De discussies van tegenwoordig, daar word ik echt niet goed van. Overdreven feminisering van de samenleving. En men moet zich aanpassen voor een zeer kleine minderheid, omdat die zich te snel beledigd voelt.

Nog nooit een verkeersboete gehad masterrace. Al een kleine 6 jaar m'n motorrijbewijs en ruim 5 jaar m'n autorijbewijs. Ik ben gewoon een brave nette bestuurder![]()

Ik heb iets van 7000 euro aan boetes gehad
2x in 1 keer bijna 1000 euro aan boetes gehad![]()
Is dat enkel van die 10% dat je je niet aan de regels houd al die boetes?
vervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.
Heb een paar parkeerboetes gekregen, bezwaar op gemaakt, langs elkaar heen gelopen en vervolgens 3x boete voor rijden zonder rijbewijs gekregen omdat die schijnbaar ingenomen was door het cjibvervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.
Heb een paar keer boete voor paar km te hard gekregen, 3x rechts inhalen (2 kwijtgescholden), 10 parkeer boetes (7 kwijtgescholden), 1x vluchtstrook (kwijtgescholden) 1x verdrijvingsvlak (kwijtgescholden) en dan 2x invordering wegens snelheid (beide zaken lopen nog, in eerste zaak aangifte gedaan wegens meineed).
Ook al 4 excuusbrieven van het cjib gekregen omdat ze de boel verneukte
Rij 60k km per jaar door Nederland met eigen auto, op 2 na zijn alle boetes in Zwolle uitgedeeld. Daarnaast rij ik nog 40k km in andere auto's, nog nooit boete in gehad.

Eigenlijk had je die kwijtgescholden boetes ook moeten krijgen![]()
Zou je niet een keertje fatsoenlijk gaan rijden als je toch al geen cent te makken hebt?

Dan kun je beter met 80 die kruising over gaan ...groen is gassen!!