Tinypic doet het niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zou me niks verbazen als hij een keer een heel gezin van de sokken rijdt met 100 in de bebouwde kom en dan vervolgens gaat zeiken dat ze niet goed uitkeken bij het oversteken.
heb nog nooit gehad dat een agent zei dat ik onveilig reed178km/h op een weg waar je 100 mag wat je ook nog niet eens door hebt.
"ik rijd niet als een mong**l"
ik denk niet dat een agent denkt dat hij expliciet hoeft te vermelden dat je onveilig rijdt als hij je rijbewijs aan het invorderen is.

178 km/h is minder dan 50 te hard als je 130 mag
Die wouten zeiden nog dat taxi hele tijd zat te bumperkleven en als ik er dan vandoor boek gaan ze achter mij aan. fl**kers![]()
Maar je mocht er geen 130. Je mocht er 100. Als je er 200 mocht dan had je er nog onder gezeten.

178km/h op een weg waar je 100 mag wat je ook nog niet eens door hebt.
"ik rijd niet als een mong**l"
ik denk niet dat een agent denkt dat hij expliciet hoeft te vermelden dat je onveilig rijdt als hij je rijbewijs aan het invorderen is.
True dat, ach als al 2 km een auto de hele tijd loopt te bumperkleven terwijl je rechts rijdt dan word je het na een paar minuten ook ziek.
Zei tegen vriendin dat auto achter me aan reed godganse tijd, heb daarna t gas in getrapt omdat er toch geen verkeer was en vervolgens komen die wouten met hun vieze vette bek dat ik voorbij kwam gereden met een taxi op mijn bumper. Ga die taxi van mijn bumper halen dan idioten![]()
Poging ongeluk veroorzaken = artikel 5
En dan als de Audi rijder op het nieuws No thnx jeff
Als agenten zien dat je je rem aantikt in zo'n situatie snappen ze het wel.

Ik krijg een boete voor geen richting aangeven op een lege rotonde (reden alleen 2 auto's achter me). Terwijl ik altijd consequent richting aangeef maar volgens de agent 'toevallig daar niet'.
Agenten die iets snappen
Meest erge was nog wel dat mijn linker achterlicht kapot was en ze niet eens de moeite namen mij dat te vertellen, waarschijnlijk in de hoop dat ze me een keer 's nachts zouden tegen komen en wel een boete er voor zouden kunnen uitschrijven.
zijn typisch van die aso mannetjes die het prima vinden dat mensen elkaar van de weg afrijden om een foutje maar zelf denken rond te mogen rijden zonder verkeerslichten te gebruiken, als agent zijnde zou ik in jou geval een dubbele boete uitschrijven.

Met al dat op en neer rijden naar de mcdonalds zou je toch wel het automatisme meoten hebben om je richtingaanwijzer aan te zetten.Ik krijg een boete voor geen richting aangeven op een lege rotonde (reden alleen 2 auto's achter me). Terwijl ik altijd consequent richting aangeef maar volgens de agent 'toevallig daar niet'.
Agenten die iets snappen
Meest erge was nog wel dat mijn linker achterlicht kapot was en ze niet eens de moeite namen mij dat te vertellen, waarschijnlijk in de hoop dat ze me een keer 's nachts zouden tegen komen en wel een boete er voor zouden kunnen uitschrijven.
Rij gewoon alsmaar trager als er eentje aan m'n bumper kleeft.

Ik knipper gewoon met groot licht als iemand onnodig links rijdt en anders kan die naar mn toeter luisteren zolang die links blijft rijden
Bij bumperklevers gewoon meer afstand tov je voorganger houden zodat je minder hard hoeft te remmen en zodoende minder kans hebt op een idioot in je kofferbak
Ach was gewoon dikke pech gister, rij 90% van de tijd 100 omdat als 120 rij auto in noodloop schiet (turbo besturing kapot). Ding is al 3 maand kapot maar hij is nog steeds net zo snel alleen heb je een 5 seconde turbo lag waardoor je automatisch rustiger gaat rijden![]()