AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb een paar parkeerboetes gekregen, bezwaar op gemaakt, langs elkaar heen gelopen en vervolgens 3x boete voor rijden zonder rijbewijs gekregen omdat die schijnbaar ingenomen was door het cjib :roflol: vervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.

Heb een paar keer boete voor paar km te hard gekregen, 3x rechts inhalen (2 kwijtgescholden), 10 parkeer boetes (7 kwijtgescholden), 1x vluchtstrook (kwijtgescholden) 1x verdrijvingsvlak (kwijtgescholden) en dan 2x invordering wegens snelheid (beide zaken lopen nog, in eerste zaak aangifte gedaan wegens meineed).

Ook al 4 excuusbrieven van het cjib gekregen omdat ze de boel verneukte :roflol:

Rij 60k km per jaar door Nederland met eigen auto, op 2 na zijn alle boetes in Zwolle uitgedeeld. Daarnaast rij ik nog 40k km in andere auto's, nog nooit boete in gehad.

Ik rij al 17 jaar dagelijks in Zwolle en nog nooit een boete gehad....

Ik ben blij dat je weer op dit forum post, wat heb ik deze verhalen van jou toch gemist.

Ik ben blij dat je weer op dit forum post, wat heb ik deze verhalen van jou toch gemist.

:o

IMG_0402.png

IMG_0403.jpg

Hoe krijg je het voor elkaar...

Zon pauper sloerie had gezegd dat ik haar mes op strot gezet zou hebben. Totaal stompzinnig verhaal waar vervolgens bevriende wouten zich mee gingen bemoeien zodat het opgepakt zou worden. Vervolgens worden dingen weggemoffeld en machtsmisbruikspelletjes gespeeld.

Karma was een b*ch.

Kreeg toen van een vriend van de dochter van zo'n wout te horen dat o.a. hun auto vernield was :roflol:

Xzyz je bent echt cringe as f**k man. Al helemaal die onzin die je op whapp tegen je minderjarige vrienden lult.

Werd vanmiddag anders nog in een random app toegevoegd :thinking: Srs die shit die ik over jou lees. Iedereen vind je een r*tard.

Ik had je er in geflikkerd omdat ik hoopte dat je ze kon afleiden :roflol: anders lopen ze me 100x weer toe te voegen.

En ik kende precies niemand uit doen hele groepschat, alleen Marissa maar die zat er volgens mij niet eens in.

Ik had je er in geflikkerd omdat ik hoopte dat je ze kon afleiden :roflol: anders lopen ze me 100x weer toe te voegen.

En ik kende precies niemand uit doen hele groepschat, alleen Marissa maar die zat er volgens mij niet eens in.
Ik was aan het werk, voordat ik uberhaupt wat kon zeggen was ik er al weer uit. Maar ik had het meer over dat je daar ook al stoere verhalen loopt te verkondigen dat je eigenlijk nog vast hoort te zitten. En een te grote lul hebt om motor te rijden u wot m8.

Ik was aan het werk, voordat ik uberhaupt wat kon zeggen was ik er al weer uit. Maar ik had het meer over dat je daar ook al stoere verhalen loopt te verkondigen dat je eigenlijk nog vast hoort te zitten. En een te grote lul hebt om motor te rijden u wot m8.

:o als je de rest had gelezen had je wel door gehad dat ik yvette en joelle op geen enkele manier serieus neem :roflol:

Heb je dit soort shit nodig om je goed over jezelf te voelen ofzo? Je lijkt me een behoorlijk triest persoon als ik je antwoorden zo eens lees.

Huh ik kan ook gewoon motorrijden en ik ben één en al lul.

Heb je dit soort shit nodig om je goed over jezelf te voelen ofzo? Je lijkt me een behoorlijk triest persoon als ik je antwoorden zo eens lees.

Neu heb gewoon een pesthekel aan de politie.

Ongecontroleerde bende dom volk wat van de overheid teveel macht heeft gekregen. Daar waar het vroeger bedoeld was om aan waarheidsbevinding te doen is het nu een facistisch bolwerk waar vriendjespolitiek en subjectiviteit heerst.

Terug
Naar boven