Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Heb een paar parkeerboetes gekregen, bezwaar op gemaakt, langs elkaar heen gelopen en vervolgens 3x boete voor rijden zonder rijbewijs gekregen omdat die schijnbaar ingenomen was door het cjibvervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.
Heb een paar keer boete voor paar km te hard gekregen, 3x rechts inhalen (2 kwijtgescholden), 10 parkeer boetes (7 kwijtgescholden), 1x vluchtstrook (kwijtgescholden) 1x verdrijvingsvlak (kwijtgescholden) en dan 2x invordering wegens snelheid (beide zaken lopen nog, in eerste zaak aangifte gedaan wegens meineed).
Ook al 4 excuusbrieven van het cjib gekregen omdat ze de boel verneukte
Rij 60k km per jaar door Nederland met eigen auto, op 2 na zijn alle boetes in Zwolle uitgedeeld. Daarnaast rij ik nog 40k km in andere auto's, nog nooit boete in gehad.
Ik rij al 17 jaar dagelijks in Zwolle en nog nooit een boete gehad....

vervolgens worden ze alsnog kwijt gescholden en kun je 3 jaar wachtten tot ze een keer die boetes van het rijden zonder rijbewijs behandelen. Dus dan tikt het wel aan, ik heb dan genoeg geld maar toen vast zat zat de helft van de afdeling daar voor boetes.

Srs die shit die ik over jou lees. Iedereen vind je een r*tard.