MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

IMG_0466.png

IMG_0467.png

Die pauper fl**kers hebben nadat de buren wilde getuigen uiteindelijk toegegeven tegen het voorspatbord aangeduwd te hebben, maar bij hoog en laag beweren dat het van alles behalve dat geweest kon zijn.

Voor duidelijkheid, zit een vouw in het spatbord op de plek waar het vuil weggeveegd is.

Deze boefjes nog nooit tegengekomen in Zwolluh

Je bent miljonair en rijdt dan zo een 'auto'.? Alles onder de 200k is niks @Poepiemonster rijdt ook alleen dikke bakken!

Deze boefjes nog nooit tegengekomen in Zwolluh

Is ook niet in Zwolle maar in de buurt van Zwolle. Deze NSB'ers kwamen auto afslepen omdat 2 boetes was vergeten te betalen. Of Nouja ze wilde het geld gelijk hebben maar hadden geen pin automaat bij zich of wilde me de gelegenheid geven om te pinnen. Omdat ze dat wel moesten doen heb ik de sleepkosten al vergoed gekregen :o

En wat is er mis met een polo? :roflol:

Je kan dat ding overal neer stouwen, hoeft je niet druk te maken om wat je er mee doet omdat als er wat kapot gaat het toch duur is. Daarnaast zijn ze nauwelijks minder comfortabel dan bijvoorbeeld een bmw 5 serie. Heb een week met een Porsche macan gereden maar toen weer in die van mij stapte had ik niet het gevoel dat ik in een skere auto stapte.

Is ook niet in Zwolle maar in de buurt van Zwolle. Deze NSB'ers kwamen auto afslepen omdat 2 boetes was vergeten te betalen. Of Nouja ze wilde het geld gelijk hebben maar hadden geen pin automaat bij zich of wilde me de gelegenheid geven om te pinnen. Omdat ze dat wel moesten doen heb ik de sleepkosten al vergoed gekregen :o

En wat is er mis met een polo? :roflol:

Je kan dat ding overal neer stouwen, hoeft je niet druk te maken om wat je er mee doet omdat als er wat kapot gaat het toch duur is. Daarnaast zijn ze nauwelijks minder comfortabel dan bijvoorbeeld een bmw 5 serie. Heb een week met een Porsche macan gereden maar toen weer in die van mij stapte had ik niet het gevoel dat ik in een skere auto stapte.

lol

Zeg je nou echt dat een polo even lekker zit als een bmw 5 serie? Moet ik je ruiten inslaan of zo:mad:

Kerel lul niet zo dom, we weten allemaal wel dat je gewoon geen 5 serie kunt betalen.

Ben je boos? :roflol:

Zal me echt aan mijn kont roesten wat mensen denken. Zou geen enkele zinnige reden kunnen bedenken waarom ik een 5 serie zou moeten kopen. Misschien dat jij een gekrenkt ego hebt waardoor je een dure auto wilt rijden.

Zal me echt aan mijn kont roesten wat mensen denken. Zou geen enkele zinnige reden kunnen bedenken waarom ik een 5 serie zou moeten kopen. Misschien dat jij een gekrenkt ego hebt waardoor je een dure auto wilt rijden.

Nee, je lult gewoon dom.

Als je 60k km per jaar maakt zoals jou, waarom zou je dan in godsnaam in een polo gaan rijden als je makkelijk een 5er kan betalen?

Enigste reden waarom je geen 5 zou willen is omdat je hem simpelweg niet kunt betalen, dus ik snap niet waarom je zo een domme vergelijking maakt tussen een polo en een 5 serie.

En een dikke auto heeft verder niks met een gekrenkt ego te maken, maar gewoon omdat je een luxe auto wilt rijden voor jezelf.

Nee, je lult gewoon dom.

Als je 60k km per jaar maakt zoals jou, waarom zou je dan in godsnaam in een polo gaan rijden als je makkelijk een 5er kan betalen?

Enigste reden waarom je geen 5 zou willen is omdat je hem simpelweg niet kunt betalen, dus ik snap niet waarom je zo een domme vergelijking maakt tussen een polo en een 5 serie.

En een dikke auto heeft verder niks met een gekrenkt ego te maken, maar gewoon omdat je een luxe auto wilt rijden voor jezelf.

Hangt van het perspectief af.

Nee, je lult gewoon dom.

Ik ben meer dan tevreden met de luxe van mijn polo?

Laatst nog 2400 km in 25 uur gereden naar Roemenië, heb nou niet bepaald het idee gehad dat ik dacht van goh met een 5 serie was dit veel beter geweest.

Daarnaast druk ik op school mijn polo gewoon in een parkeer vak, een 5 serie is een stuk lastiger kwijt te kunnen. Vervolgens kun je je ook nog druk maken om of anderen hun deuren niet tegen jouw auto aan gooien.

Was laatst nog met mijn baas naar Parijs gereden, hij in een f10 5 serie en ik in mn polo. Iedereen in de bmw klagen over rugpijn omdat ze allemaal onderuitgezakt in die auto zaten :roflol:

Ik kan gewoon door het bos heen boeken zonder me druk te maken om schade, ik kan hem overal neer kwakken zonder me druk te maken om andere mensen die er tegen aan tikken, hij is klein dus past praktisch overal, ik kan vreten/drinken in de auto zonder een duur interieur te verkrachtten en kan gewoon honden er in fl*kkeren zonder bang te zijn voor krassen op t leer.

Dus precies waarom zou ik alle voordelen van een praktische kleine goedkope kut auto inruilen voor enkel een beetje luxe terwijl, als ik een bmw nodig heb, ik deze gewoon kan lenen? :roflol:

Mijn baas was laatst nog met mijn auto naar Duitsland gereden omdat het verschil in brandstof niet de luxe verantwoord over 1600 km. Kon ik mooi een weekeind in een 425i rijden.

Da's wel jammer. Moet je overal opletten met parkeren en hij zit niet zo lekker als een polo. Bummer.... :sad:
Tbh ik heb dit weekend meegereden met een 4-serie GC van een collega en als passagier zit ik liever in de golf 7 van mijn maat dan in de 4 serie.
Om zelf mee te rijden denk ik liever de 4-serie, maar heb er nog niet mee mogen rijden :(

Terug
Naar boven