Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja daarom ga ik naar school met mijn polo als ik 2 weken een Porsche macan voor de deur heb :roflol: parkeren is een fucking drama bij school/in de stad.

Ik geef geen drol om auto's, waarom zou ik voor een beetje extra luxe 30.000 euro gaan uitgeven?

Dan kan je gewoon niet parkeren :p. Deltion heeft prima parkeerplekken.

Dan kan je gewoon niet parkeren :p. Deltion heeft prima parkeerplekken.

Zit ook niet op deltion :roflol:

Maar speciaal voor jullie een foto van een bmw :o

IMG_0576.jpg

Nog net een vos zien wegsprinten toen ik bij de kippen ging kijken waarom ze zo'n kabaal maakten. Heeft blijkbaar enkel de mama van Tjip even te pakken gekregen.

Hoop dat ze het overleeft :(

Kerel die veel moeite doet om vriendjes te zijn maar die eigenlijk geen schijn van kans heeft. Die blijft maar gelijk een mongol zijn tijd verdoen. Is er ook een wat heeft zijn dag verpest topic?

Nog net een vos zien wegsprinten toen ik bij de kippen ging kijken waarom ze zo'n kabaal maakten. Heeft blijkbaar enkel de mama van Tjip even te pakken gekregen.

Hoop dat ze het overleeft :(
Grappig maar tegelijk ook jammer.

Vriendin van mij verliest baby, na ruim 4 maanden al geboren. Komt er een reactie op haar Feestbook te staan: "Dit is bedoeld door God om jullie iets te leren. Na verloop van tijd, als je erop terugkijkt, zal je zien dat je iets moois en nuttigs ervan hebt geleerd."

god***domme. Doodenge kut-reli-fanaten.

Vriendin van mij verliest baby, na ruim 4 maanden al geboren. Komt er een reactie op haar Feestbook te staan: "Dit is bedoeld door God om jullie iets te leren. Na verloop van tijd, als je erop terugkijkt, zal je zien dat je iets moois en nuttigs ervan hebt geleerd."

Denk dat die mensen alles behalve religieus zijn maar eerder gek. Heb je zowel bij de religieuse als niet religieuse maar bij de religieuse meer omdat die het verschil tusen realiteit en werkelijkheid helaas niet goed onderscheiden omwille van hun domheid in combinatie met spirituele leringen. Die mensen geloven vaak dat het verhaal echt is inplaats van betekenis te vinden in een verhaal.

Anyway... kutopmerking, achterlijk persoon die zoiets schreef.

Denk dat die mensen alles behalve religieus zijn maar eerder gek. Heb je zowel bij de religieuse als niet religieuse maar bij de religieuse meer omdat die het verschil tusen realiteit en werkelijkheid helaas niet goed onderscheiden omwille van hun domheid in combinatie met spirituele leringen. Die mensen geloven vaak dat het verhaal echt is inplaats van betekenis te vinden in een verhaal.

Anyway... kutopmerking, achterlijk persoon die zoiets schreef.

Ja, dat is een lastige: het verschil tussen geloven dat iets echt is en de (diepere) betekenis in iets vinden. Voor sommigen onder ons.

Maar gekkies houd je altijd. Ik ben al heel veel jaren terug definitief gestopt met geloof. Ik geloof wel in mezelf, want als er een God is die alleen maar goed is, dan maakt hij er één grote zooi van.

Ziek! Zelf ook zoiets meegemaakt. Wens je niemand toe.

Ja, dat is een lastige: het verschil tussen geloven dat iets echt is en de (diepere) betekenis in iets vinden. Voor sommigen onder ons.

Maar gekkies houd je altijd. Ik ben al heel veel jaren terug definitief gestopt met geloof. Ik geloof wel in mezelf, want als er een God is die alleen maar goed is, dan maakt hij er één grote zooi van.
Imo moet je het zelf doen en er zelf wat van maken. Als je niets kan doen dan kan je steun vinden in anderen... wat ''god'' daar bij komt te doen dat weet ik niet goed. :/

De bijbel en koran en torah en al dat soort heeft zoveel ruimte voor interpretatie dat sommige mensen daar niet alleen gekke ideeën aan over houden maar ook gekke gedragingen en extremische gedragingen. Bv. het opwekken van 'geesten' die beschreven staan in dat soort boeken. Nuja, die dingen staan vooral beschreven in oudere spirituele geschriften. Ik weet er persoonlijk heel erg veel van, maar in mijn ogen blijven het oude pre-moderne praktijken die niet bijster goed zijn voor de samenleving en die we moeten voorbijstreven en enkel raadplegen indien we het niet goed meer weten. Maar eerlijk gezegt is het je verplichting het altijd goed te weten en zeker te zijn en niet afhankelijk te zijn van een 3de rangs perspectief.

Terug
Naar boven