XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Da's wel jammer. Moet je overal opletten met parkeren en hij zit niet zo lekker als een polo. Bummer.... :sad:

Het was in t weekeind dus dan heb ik geen specifieke plekken waar ik heen moet. Alleen pech voor de honden :o

Ach t is wel grappig dat je met 'druk op de knop' gewoon de pasagiersstoel helemaal naar voren kan laten gaan :roflol:

Nee, je lult gewoon dom.

Als je 60k km per jaar maakt zoals jou, waarom zou je dan in godsnaam in een polo gaan rijden als je makkelijk een 5er kan betalen?

Enigste reden waarom je geen 5 zou willen is omdat je hem simpelweg niet kunt betalen, dus ik snap niet waarom je zo een domme vergelijking maakt tussen een polo en een 5 serie.

En een dikke auto heeft verder niks met een gekrenkt ego te maken, maar gewoon omdat je een luxe auto wilt rijden voor jezelf.
Waarom zou je in een 5-serie gaan rijden? Heeft geeneens een v12, super pauperbak.

Met een Polo zou ik het wel minder erg vinden als iemand mijn ruit zou inslaan.

Ik ben meer dan tevreden met de luxe van mijn polo?

Laatst nog 2400 km in 25 uur gereden naar Roemenië, heb nou niet bepaald het idee gehad dat ik dacht van goh met een 5 serie was dit veel beter geweest.

Daarnaast druk ik op school mijn polo gewoon in een parkeer vak, een 5 serie is een stuk lastiger kwijt te kunnen. Vervolgens kun je je ook nog druk maken om of anderen hun deuren niet tegen jouw auto aan gooien.

Was laatst nog met mijn baas naar Parijs gereden, hij in een f10 5 serie en ik in mn polo. Iedereen in de bmw klagen over rugpijn omdat ze allemaal onderuitgezakt in die auto zaten :roflol:

Ik kan gewoon door het bos heen boeken zonder me druk te maken om schade, ik kan hem overal neer kwakken zonder me druk te maken om andere mensen die er tegen aan tikken, hij is klein dus past praktisch overal, ik kan vreten/drinken in de auto zonder een duur interieur te verkrachtten en kan gewoon honden er in fl*kkeren zonder bang te zijn voor krassen op t leer.

Dus precies waarom zou ik alle voordelen van een praktische kleine goedkope kut auto inruilen voor enkel een beetje luxe terwijl, als ik een bmw nodig heb, ik deze gewoon kan lenen? :roflol:

Mijn baas was laatst nog met mijn auto naar Duitsland gereden omdat het verschil in brandstof niet de luxe verantwoord over 1600 km. Kon ik mooi een weekeind in een 425i rijden.

Door het bos crossen, deuren ertegen aan gooien. En dan wel druk maken om een klein deukje door "da police"?

Door het bos crossen, deuren ertegen aan gooien. En dan wel druk maken om een klein deukje door "da police"?

Als je een 100 euro telefoon in het water laat fl*kkeren zou je dat toch ook minder erg vinden als een telefoon van 800 euro?

Betekend toch niet dat ik je 100 euro telefoon kapot mag gooien zonder dat het jou wat uit maakt?

Nee, als je aardappelen voor de schoorsteen zet, kun je varkens schilderen. Dat is eenzelfde vergelijking als jij hierboven gebruikt.

Nu is alleen poepiemonster nog mijn favoriet.

Nee, als je aardappelen voor de schoorsteen zet, kun je varkens schilderen. Dat is eenzelfde vergelijking als jij hierboven gebruikt.

Nu is alleen poepiemonster nog mijn favoriet.

10e71fd6edca008ff7ab182e9c428ea756412398815dbeec35f25092e913ed2c.jpg

F.ck. Nu begin ik je weer leuk te vinden.

M'n dag is er niet door verpest, maar het is bloedirritant als je midden in je DB pullover set zit, net halverwege je reps en je neus ineens als een malle gaat kriebelen, omdat er een enorme niesbui op komst is.

De 10 sec tijdstraf + 2 punten in mindering voor Max :( 't Zit die knul ook echt niet mee.

Als je dan ziet Vettel een maand geleden nagenoeg dezelfde straf kreeg voor dit:

Zou die comfortabeler rijden dan een bmw?

:trollface:

• Like
Waarderingen: mat
Heb gehoord dat je beter een Polootje kunt kopen dan een echte auto :D

Als ik een bmw zou kopen zou iedereen janken dat het zonde is hoe ik met die auto om ga :roflol:

Wat het ook is en precies de reden waarom ik geen bmw heb

Jij hebt een X5 nodig. Met bullbar en rubberen matten.

Met bullbar en sidesteps makkelijk parkeren :roflol:

Ja daarom ga ik naar school met mijn polo als ik 2 weken een Porsche macan voor de deur heb :roflol: parkeren is een fucking drama bij school/in de stad.

Ik geef geen drol om auto's, waarom zou ik voor een beetje extra luxe 30.000 euro gaan uitgeven?

Terug
Naar boven