Ik ben meer dan tevreden met de luxe van mijn polo?
Laatst nog 2400 km in 25 uur gereden naar Roemenië, heb nou niet bepaald het idee gehad dat ik dacht van goh met een 5 serie was dit veel beter geweest.
Daarnaast druk ik op school mijn polo gewoon in een parkeer vak, een 5 serie is een stuk lastiger kwijt te kunnen. Vervolgens kun je je ook nog druk maken om of anderen hun deuren niet tegen jouw auto aan gooien.
Was laatst nog met mijn baas naar Parijs gereden, hij in een f10 5 serie en ik in mn polo. Iedereen in de bmw klagen over rugpijn omdat ze allemaal onderuitgezakt in die auto zaten
Ik kan gewoon door het bos heen boeken zonder me druk te maken om schade, ik kan hem overal neer kwakken zonder me druk te maken om andere mensen die er tegen aan tikken, hij is klein dus past praktisch overal, ik kan vreten/drinken in de auto zonder een duur interieur te verkrachtten en kan gewoon honden er in fl*kkeren zonder bang te zijn voor krassen op t leer.
Dus precies waarom zou ik alle voordelen van een praktische kleine goedkope kut auto inruilen voor enkel een beetje luxe terwijl, als ik een bmw nodig heb, ik deze gewoon kan lenen?
Mijn baas was laatst nog met mijn auto naar Duitsland gereden omdat het verschil in brandstof niet de luxe verantwoord over 1600 km. Kon ik mooi een weekeind in een 425i rijden.