MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Anderen, dat natuurlijk altijd. Maar als God bestaat, sorry, maar dan vind ik het een prutser.
God heeft de wereld gelaten aan de mens. Zo zeggen de milde religeuse duidelijk. Aan die vrouw of meneer die die uitspraak deed kan je dus direct zien aan de uitspraak zelf dat het een halve gare is. Spreken alsof hij of zij weet wat God denkt/weet/zegt en doet. Mafkees is het, kan nog eens niet verantwoordelijkheid opnemen voor zijn of haar eigen woorden.

God heeft de wereld gelaten aan de mens. Zo zeggen de milde religeuse duidelijk. Aan die vrouw of meneer die die uitspraak deed kan je dus direct zien aan de uitspraak zelf dat het een halve gare is. Spreken alsof hij of zij weet wat God denkt/weet/zegt en doet. Mafkees is het, kan nog eens niet verantwoordelijkheid opnemen voor zijn of haar eigen woorden.

Ze is van de club 'God leidt mij'. Die voelt dus overal de hand van God in. Lijkt mij best lastig, maar goed. Ik geloof dan ook niet dat die knakker bestaat.

Nou lijkt me het begin van iets goeds als Go haar leidt!

Mijn GoPro leidde me een week of 2 terug!

dukebeach201707202.JPG

Denk dat die mensen alles behalve religieus zijn maar eerder gek. Heb je zowel bij de religieuse als niet religieuse maar bij de religieuse meer omdat die het verschil tusen realiteit en werkelijkheid helaas niet goed onderscheiden omwille van hun domheid in combinatie met spirituele leringen. Die mensen geloven vaak dat het verhaal echt is inplaats van betekenis te vinden in een verhaal.

Anyway... kutopmerking, achterlijk persoon die zoiets schreef.
Je moet ergens ook wel gek zijn om überhaupt religieus te zijn anno 2017.

Zolang Jezus niet in mij komt vind ik alles met geloof best

• Like
Waarderingen: mat
Velen groeien daar nog steeds in op. Ik kom uit zo'n gezin. Maar bij mij stopt het wellicht. Ik ga ze wel moreel opvoeden, maar adhv onderzoekend en analytisch denken en niet verhaaltjes uit een boek dat 'echt' is. Tuurlijk zijn er stukken waar in die boeken maar hoe ze omkaderd worden is ridicuul en bijgelovig. Veel te imaginair en te weinig realiteit.

Sinds religie minder wordt heb je meer 'racisme roepers' 'feministen' 'genderneutralezeikerds'. Ik denk dat het nog steeds goed is, het houdt dom volk in de kerk waar ze samen creapy kunnen zijn in plaats van de vrijheid in duiken, zelf beginnen met denken en dan maar feminist oid worden.

Velen groeien daar nog steeds in op. Ik kom uit zo'n gezin. Maar bij mij stopt het wellicht. Ik ga ze wel moreel opvoeden, maar adhv onderzoekend en analytisch denken en niet verhaaltjes uit een boek dat 'echt' is.
Ik ben ook Rooms-Katholiek opgevoed, en eigenlijk al mijn vrienden ook. Katholieke basisschool, katholieke middelbare school, ouders gelovig (vader iedere zondag naar de kerk), eerste communie gehad, gevormd, maar niemand die nu nog gelooft. (Ik kom uit een katholiek bolwerk.)
Er moet gewoon een draadje los bij je zitten.

Sinds religie minder wordt heb je meer 'racisme roepers' 'feministen' 'genderneutralezeikerds'. Ik denk dat het nog steeds goed is, het houdt dom volk in de kerk waar ze samen creapy kunnen zijn in plaats van de vrijheid in duiken, zelf beginnen met denken en dan maar feminist oid worden.
Gelijk heb je daar in. Nu zitten ze vertakt in vanalles en nog wat. Verdeelt is de ganse wereld.

Ik ben ook Rooms-Katholiek opgevoed, en eigenlijk al mijn vrienden ook. Katholieke basisschool, katholieke middelbare school, ouders gelovig (vader iedere zondag naar de kerk), eerste communie gehad, gevormd, maar niemand die nu nog gelooft. (Ik kom uit een katholiek bolwerk.)
Hoezo draadje los bij me zitten? Of bedoel je niet tegenover mij? Ik vind dat ik namelijk mijn draadjes netjes heb gesorteerd tegenwoordig en op een spoel gestoken. Kleur bij kleur, soort bij soort, maat bij maat.

Mijn ouders komen ook uit het katholisme en zijn daarna door een subgroepering ervan opgepikt. Nadat ze dus er niet zo meer mee bezig mee waren na de dood van mijn grootouders. Echter hebben ze geen besef dat zulke 'sektes' allemaal hetzelfde zijn maar er gewoon anders uitzien. :)

En terwijl zetten die geloven zich afstandelijk op tegenover elkaar om de mensen te onderdrukken via de volgers. Politiek doet immers hetzelfde. Er zijn maar weinige degelijke socio-economische politieke/religieuze correcte groeperingen imo.

In theorie zijn ze allemaal wel goed en doeltreffend maar de praktijk en uitvoering is triest!

Hoezo draadje los bij me zitten? Of bedoel je niet tegenover mij? Ik vind dat ik namelijk mijn draadjes netjes heb gesorteerd tegenwoordig en op een spoel gestoken. Kleur bij kleur, soort bij soort, maat bij maat.

Mijn ouders komen ook uit het katholisme en zijn daarna door een subgroepering ervan opgepikt. Nadat ze dus er niet zo meer mee bezig mee waren na de dood van mijn grootouders. Echter hebben ze geen besef dat zulke 'sektes' allemaal hetzelfde zijn maar er gewoon anders uitzien. :)

En terwijl zetten die geloven zich afstandelijk op tegenover elkaar om de mensen te onderdrukken via de volgers. Politiek doet immers hetzelfde. Er zijn maar weinige degelijke socio-economische politieke/religieuze correcte groeperingen imo.

In theorie zijn ze allemaal wel goed en doeltreffend maar de praktijk en uitvoering is triest!
Haha, ik doelde op gelovigen anno 2017. En dan overigens niet de oudjes, maar met name de jongeren.

Dit dus. Ik ben er ook mee gestopt. RK van huis uit. Vond het 1 grote hypocriete zooi. Dus niet meer voor mij, dan maar naar de eeuwig brandende hel.

Haha, ik doelde op gelovigen anno 2017. En dan overigens niet de oudjes, maar met name de jongeren.
Ja die worden zo gespoeld met het ideeën dat ze wat ze zien gaan verbinden met hun geloof daarmee wordt dat geloof bevestigd. Wat je zien wilt zul je zien. Persoonlijk geloof ik ook! Ik geloof sterk in waarden zoals familie, vriendschap, discipline, eer, respect en dat soort dingen. Zeggen dat ik in God geloof, mmm ik vind dat persoonlijk met heel veel gemak zeggen dat je niet echt tegen anderen wilt vertellen waarvoor je staat en dat je het maar aflaat aan het idee van andere over jouw. :/ Raar.

Dit dus. Ik ben er ook mee gestopt. RK van huis uit. Vond het 1 grote hypocriete zooi. Dus niet meer voor mij, dan maar naar de eeuwig brandende hel.
Ja buiten de kerk is het allemaal zo slecht! Tuurlijk er zijn dingen waarvoor de kerk je kan bewaren maar dat kan je zelf ook door goed onderwijs. Achja... vroeger was het enkel en alleen zo. Nu weten we beter zeker. Maar toch zijn er nog velen die in hun verstand op die manier en alleen die manier denken. Met heel veel dwang en verstardheid dus.

Ja buiten de kerk is het allemaal zo slecht! Tuurlijk er zijn dingen waarvoor de kerk je kan bewaren maar dat kan je zelf ook door goed onderwijs. Achja... vroeger was het enkel en alleen zo. Nu weten we beter zeker. Maar toch zijn er nog velen die in hun verstand op die manier en alleen die manier denken. Met heel veel dwang en verstardheid dus.

En zonder een greintje gevoel, want hoe leg je het uit dat er ook maar enige goede, leerzame bedoeling zit achter de dood van een baby van 5 dagen oud. Geen vraagteken. Want je legt het niet uit.

Gewoon ziek. En geloof heeft alleen maar geleid tot oorlog.

Hoe retarded moet je zijn wil je zoiets posten :roflol:

Terug
Naar boven