Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

@I Xyzyx I dat klinkt voor veel mensen alsof het niets is, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat dat godvergeten veel pijn doet.

@Hoody thx, het ziet er niet uit. Advies is natuurlijk rusten. Maar elk nadeel heb z'n voordeel: ik blijk nog in mijn laarzen te passen, dus als ik zo weinig mogelijk mag lopen, dan vervoer ik mezelf gewoon te paard. Ga zo ook rit maken. :D

En eind van de middag gewoon lekker ub trainen.

Jij hebt wel vaker last van dit soort taferelen of niet? :o

De helft van de posts die ik me herinner van jou lijken ongeveer op deze.

Ik heb het al gereduceerd tot ei-comsumptie. Het grote probleem is nu dat ei overal inzit, ik zou er echt iets op moeten vinden...

Net broodje met marmite gegeten. :vomit:

@I Xyzyx I dat klinkt voor veel mensen alsof het niets is, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat dat godvergeten veel pijn doet.

@Hoody thx, het ziet er niet uit. Advies is natuurlijk rusten. Maar elk nadeel heb z'n voordeel: ik blijk nog in mijn laarzen te passen, dus als ik zo weinig mogelijk mag lopen, dan vervoer ik mezelf gewoon te paard. Ga zo ook rit maken. :D

Veel n*gers gedate?

Mooi toch. Te paard naar de volendammer dijk waar je geen lekkere vis kan eten.

Mooi toch. Te paard naar de volendammer dijk waar je geen lekkere vis kan eten.

Nooit naar Volendam gereden. Gewoon lekker in de Beemster of op het strand. Gisteren in volle galop langs het kanaal. En me daarna thuis in de watten laten leggen. Goede dag dus.

Untitled 1.jpg

Nooit naar Volendam gereden. Gewoon lekker in de Beemster of op het strand. Gisteren in volle galop langs het kanaal. En me daarna thuis in de watten laten leggen. Goede dag dus.

Untitled 1.jpg
Eerst wat op een paard zitten en dan in de watten gelegd worden... wie is jouw sinterklaas?...

Vraag me af of die zen kop komt opsteken. :)

Terug
Naar boven