- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Gisteren. Peerd op m'n poot. Gebroken, fikse schaafwond erop en de pijn in het weefsel is niet te harden.
Rot voor je.. Succes met het herstel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren. Peerd op m'n poot. Gebroken, fikse schaafwond erop en de pijn in het weefsel is niet te harden.
Succes met het herstel!Liet laatst ook een bevroren frikandel op mn teen vallen
Deed mie zeer

Jij hebt wel vaker last van dit soort taferelen of niet?
De helft van de posts die ik me herinner van jou lijken ongeveer op deze.
Gelukkig bestaan er tegenwoordig veel vegan receptenIk heb het al gereduceerd tot ei-comsumptie. Het grote probleem is nu dat ei overal inzit, ik zou er echt iets op moeten vinden...
Ei-kontsumptie.Ik heb het al gereduceerd tot ei-comsumptie. Het grote probleem is nu dat ei overal inzit, ik zou er echt iets op moeten vinden...
Die geur alleen al.

Gelukkig bestaan er tegenwoordig veel vegan recepten
Veel n*gers gedate?@I Xyzyx I dat klinkt voor veel mensen alsof het niets is, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat dat godvergeten veel pijn doet.
@Hoody thx, het ziet er niet uit. Advies is natuurlijk rusten. Maar elk nadeel heb z'n voordeel: ik blijk nog in mijn laarzen te passen, dus als ik zo weinig mogelijk mag lopen, dan vervoer ik mezelf gewoon te paard. Ga zo ook rit maken.
En eind van de middag gewoon lekker ub trainen.
@Hoody thx, het ziet er niet uit. Advies is natuurlijk rusten. Maar elk nadeel heb z'n voordeel: ik blijk nog in mijn laarzen te passen, dus als ik zo weinig mogelijk mag lopen, dan vervoer ik mezelf gewoon te paard. Ga zo ook rit maken.
En eind van de middag gewoon lekker ub trainen.
Mooi toch. Te paard naar de volendammer dijk waar je geen lekkere vis kan eten.
Eerst wat op een paard zitten en dan in de watten gelegd worden... wie is jouw sinterklaas?...Nooit naar Volendam gereden. Gewoon lekker in de Beemster of op het strand. Gisteren in volle galop langs het kanaal. En me daarna thuis in de watten laten leggen. Goede dag dus.
![]()

Dit dus. Ik ben er ook mee gestopt. RK van huis uit. Vond het 1 grote hypocriete zooi. Dus niet meer voor mij, dan maar naar de eeuwig brandende hel.
Heb je nou serieus een go pro op je cap?Nooit naar Volendam gereden. Gewoon lekker in de Beemster of op het strand. Gisteren in volle galop langs het kanaal. En me daarna thuis in de watten laten leggen. Goede dag dus.
![]()

mijn kapper " misschien moet je eens gaan fitnessen "