Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

60.000 euro is een mooi bedrag, maar daarvoor heb jij geen goede bestuurder. Mensen die de capaciteiten hebben om zo'n organisatie te managen kunnen bij een commercieel bedrijf waarschijnlijk veel meer verdienen dan wat ze nu doen. Daarom zei ik al: alles is relatief. Ik vind een salaris van 144.445 euro geen ''1e rangs salaris''. Daarnaast gaat er misschien van iedere euro die je doneert 0,006 euro naar het salaris van de bestuurder. Nou lekker boeien. Ik vind het zwak als mensen salaris als excuus gebruiken om niet te doneren. Dat je niet achter een bepaald goed doel staat of een selectie maakt uit goede doelen die je steunt vind ik prima. Het lijkt alsof je er wat te makkelijk over denkt.

Het is misschien relatief maar het is meer een principe kwestie. Als je van iemand verwacht dat die geld doneert moet je zelf ook bereid zijn om in te leveren.

Het is misschien relatief maar het is meer een principe kwestie. Als je van iemand verwacht dat die geld doneert moet je zelf ook bereid zijn om in te leveren.
Ze kunnen toch op andere plaatsen meer verdienen, maar kiezen voor deze sector?:hoody:

Hmm, ik wordt bestuurder. Levert meer op dan mijn lichaam verkopen voor 6000 euro.

Piratebay nu volledig geblokt, elke proxy?

Ik gebruik altijd tpbclean

12,5 kilo op mn poot laten vallen, meinneger wat doet dat pijn

Nederlands elftal.
:gay:

Terug
Naar boven