XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom niet de buren een sleutel gegeven?

Die waren niet thuis :p

Overigens ben ik autistisch wat sleutels betreft dus ik vergeet mijn auto sleutels nooit als ik het huis uit ga. Alleen als dan mijn zusje de huissleutels van mijn auto sleutels af haalt schiet dat ook niet op.

Sowieso mijn zusjes zijn gewoon schijt vervelend, komen paar dagen thuis, vreten alles op en vervolgens wil je wat eten is het weg. Opzich boeit het me niet dat ze het doen maar dat ze niet zeggen dat ze iets opgemaakt hebben zodat je t nieuw kan halen is gewoon echt ziekelijk irritant.

Niet alleen qua sleutels :D

Die waren niet thuis :p

Overigens ben ik autistisch wat sleutels betreft dus ik vergeet mijn auto sleutels nooit als ik het huis uit ga. Alleen als dan mijn zusje de huissleutels van mijn auto sleutels af haalt schiet dat ook niet op.

Sowieso mijn zusjes zijn gewoon schijt vervelend, komen paar dagen thuis, vreten alles op en vervolgens wil je wat eten is het weg. Opzich boeit het me niet dat ze het doen maar dat ze niet zeggen dat ze iets opgemaakt hebben zodat je t nieuw kan halen is gewoon echt ziekelijk irritant.
Gelukkig hebben ze geen strafblad

Gelukkig hebben ze geen strafblad

IMG_1215.jpg

Oeps :roflol:

Zit al 10 minuten uit mn neus te vreten, ze kunnen de Chocomel niet vinden denk ik

Is het weer zover?

"u wordt verdacht van een strafbaar feit"

"moest alleen wat afgeven"

Zielige vent.

"u wordt verdacht van een strafbaar feit"

"moest alleen wat afgeven"

Is een verhoor kamer, ding ligt er altijd. Als je aangehouden bent als verdachte mag je je telefoon niet hebben genius.

En dan zouden ze de deur niet open laten staan :roflol:

Oja en als je je afvraagt waarom verhoor kamer, omdat die aan de zijkant zitten. De voor ingang is gesloten 's nachts dus als je bij de 'aangifte kamertjes' wilt zitten moet je eerst het halve politie bureau door wandelen, daar alle lichten aan doen enz voor je daar kan zitten.

De verhoor kamers zijn gewoon hek door rijden, zijdeur in en eerste deur links.

Gefaalde poging om bijdehand te zijn iWJ? :sad::roflol:

Ik ga(moet) mn master filosofie een jaar op hold zetten, heb gewoon geen tijd meer door huidige job. Top qua jobinhoud, maar ik moet nu zo'n 70 uren per week doen om deadlines te halen omdat nieuw teamlid het niet meer zag zitten en terug naar oude dienst is gegaan. En dat is exclusief voor de katten en vissen zorgen aangezien ouders op reis zijn.

stiekem ook aan het kijken voor vaste nachtdienst in de bewakingssector, zo heb ik eerste bachelor gehaald, deadlines don't agree with me

:roflol: herkenbaar, je steekt knetter veel tijd in nieuwe mensen en als ze beetje zelfstandig kunnen werken gaan ze weg.

Tweede geworden op nk bankdrukken waar ik had moeten winnen. Voor de zoveelste keer tweede op een kampioenschap

:roflol: herkenbaar, je steekt knetter veel tijd in nieuwe mensen en als ze beetje zelfstandig kunnen werken gaan ze weg.

Ze investeren geen fl**ker, ik moet alles zelf uit zoeken, en mag dan vragen stellen. Stel ik niet genoeg vragen is het niet goed want ik vraag geen feedback, stel ik teveel vragen is het niet goed want ik heb niet genoeg autonomie. Ik heb letterlijk 2 emails op dezelfde dag met die 2 aanmerkingen.
Komt erbij dat ik generalist ben, ik kan met alle programma's werken maar met niks op professioneel niveau, dus ik heb meer tijd nodig, alleen heb ik die niet.

Morgen een teamvergadering die er niet goed uitziet aangezien wat ik heb opgevangen. Niet voor mij, ze zijn tevreden over mij desondanks alles.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven