had zojuist een tinderdate met een milf maar ze moest afzeggen helaas
mijn ma is verlept en oud, niet echt een milfVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had zojuist een tinderdate met een milf maar ze moest afzeggen helaas
mijn ma is verlept en oud, niet echt een milf
Waarom niet de buren een sleutel gegeven?Zusje die mn huissleutels van auto sleutels gehaald heeft. Kan ik t huis niet in
Ma die vervolgens roid rage gaat in familie groepschat omdat ze nu patiënt moet afzeggen om naar huis te komen![]()

Gelukkig hebben ze geen strafbladDie waren niet thuis
Overigens ben ik autistisch wat sleutels betreft dus ik vergeet mijn auto sleutels nooit als ik het huis uit ga. Alleen als dan mijn zusje de huissleutels van mijn auto sleutels af haalt schiet dat ook niet op.
Sowieso mijn zusjes zijn gewoon schijt vervelend, komen paar dagen thuis, vreten alles op en vervolgens wil je wat eten is het weg. Opzich boeit het me niet dat ze het doen maar dat ze niet zeggen dat ze iets opgemaakt hebben zodat je t nieuw kan halen is gewoon echt ziekelijk irritant.

kwam ik oude wijkagent tegen.
Trek anders even die jas aan en maak een selfie.![]()
Oeps
Zit al 10 minuten uit mn neus te vreten, ze kunnen de Chocomel niet vinden denk ik

"u wordt verdacht van een strafbaar feit"
"moest alleen wat afgeven"

herkenbaar, je steekt knetter veel tijd in nieuwe mensen en als ze beetje zelfstandig kunnen werken gaan ze weg.