- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Het Nederlands elftal is gay. Kut ecto's.
Stiekem hoopte ik nog op een wonder.Je had toch niet serieus verwacht dat ze kans maakten tegen Frankrijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Nederlands elftal is gay. Kut ecto's.
Stiekem hoopte ik nog op een wonder.Je had toch niet serieus verwacht dat ze kans maakten tegen Frankrijk?
Het is een wonder dat het bij 4-0 is gebleven.Het Nederlands elftal is gay. Kut ecto's.
Stiekem hoopte ik nog op een wonder.

Wow wat een agressie!? Is er iets dat je dwars zit? Wil je er over praten?![]()

Hey, waar zit de pijn precies en waar wordt het door getriggerd? Wat heb je allemaal al geprobeerd?Wat mijn dag verpest vandaag? Mn onverklaarbare chronische kut rugpijn die me elke dag 90 jaar ouder laat voelen![]()
Voel je je aangesproken?
Ik ga vanaf nu weer lief doen.

Hey, waar zit de pijn precies en waar wordt het door getriggerd? Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Eerste vergadering sinds juni en me weer blauw geërgerd aan de negativiteit van enkele collega's als het om de puberjongens gaat.
Kort relletje toen ik het benoemde was dan wel weer leuk![]()
VIND JE HET NORMAAL DAT ZE ALTIJD TEGENDRAADS MOETEN DOEN?!?!
Hierdoor kweken we dus Trumps, met die softe linkse aanpakVIND JE HET NORMAAL DAT ZE ALTIJD TEGENDRAADS MOETEN DOEN?!?!
Ja, het zijn pubers :$

waarom patient afzeggen? jij kan wachten.Zusje die mn huissleutels van auto sleutels gehaald heeft. Kan ik t huis niet in
Ma die vervolgens roid rage gaat in familie groepschat omdat ze nu patiënt moet afzeggen om naar huis te komen![]()

. Garage deur is nog wel los dus ben gras maar gaan maaien, doe ik nog eens wat nuttigs.had zojuist een tinderdate met een milf maar ze moest afzeggen helaas