Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je je goedkoop wil bezatten, zou ik eerder voor monkey shoulder of buffalo trace gaan :p

In 1 dag tijd een fles whisky opgezopen. Is niet goed waar ik mee bezig ben. De verslaving aan het roken van 30 sigaretten per dag is nu sinds 4 maanden overwonnen. Nu mijn drankprobleem nog.

giphy.gif

Wanneer je ziet dat je pangasius uit Vietnam komt...

1 fles whiskey op een dag valt wel mee toch? Tenzij dit dagelijkse kost is natuurlijk.

Is het niet omgekeerd? Als je het dagelijks doet kun je ertegen. 70cl aan 60% erdoorjagen zonder alcoholgewenning...
60%? Nu ben ik niet thuis in whiskey of alcoholpercentages, maar ik dacht altijd dat een whiskey iets van 40% alcohol bevatte?

Standaard whiskey is idd 40%

60%? Nu ben ik niet thuis in whiskey of alcoholpercentages, maar ik dacht altijd dat een whiskey iets van 40% alcohol bevatte?

Nou, die ik hier hebt is 57° Talisker single malt. Ik kan zweren dat ik zelfs meer dan 60% wiskey heb gezien maar die zit in de kluis.

Ik dacht dat wiskey altijd ronde 50-60 graden zat. Ik ken er ook niet veel van.

Kreeg brief binnen dat betalingsachterstand had bij cjib, ik hun opbellen zeggen ze dat al 3 maand niet betaald had.

Had voor half jaar betaald, fucking mong*len zien dat schijnbaar als extra terwijl gewoon aangegeven staat maand juli t/m december :roflol:

Als ik 100 euro kreeg voor elke keer dat die lui lopen te prutsen was ik allang rijk :o

shit sucks

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven