MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wel mooi dat jij je auto naar een buitenlander brengt omdat die hard werkt en goedkoop is maar tegelijkertijd hier roept dat alle buitenlanders luie uitkering trekkers zijn die profiteren van onze welvaart en moeten oprotten naar hun eigen land......
ALLE BUITENLANDERS TERUG NAAR HET BUITENLAND

Wel mooi dat jij je auto naar een buitenlander brengt omdat die hard werkt en goedkoop is maar tegelijkertijd hier roept dat alle buitenlanders luie uitkering trekkers zijn die profiteren van onze welvaart en moeten oprotten naar hun eigen land......

Ik heb niets tegen buitenlanders die hier komen, normaal Nederlands leren en wat van hun leven proberen te maken.

Uitzondering bevestigd de regel. Ironisch genoeg zeggen de meeste buitenlanders die ik ken dat al dat nieuwe volk ook moet oprotten :roflol:

vroeg opstaan

Xyzyx ga alsjeblieft eens dood.

• Like
Waarderingen: mat
Wel mooi dat jij je auto naar een buitenlander brengt omdat die zwart werkt en goedkoop is maar tegelijkertijd hier roept dat alle buitenlanders luie uitkering trekkers zijn die profiteren van onze welvaart en moeten oprotten naar hun eigen land......

hoe leuke topics weer verpest worden door SJW's ,please fl**ker op naar www.joop.nl :mad:

Ik heb op Groenlinks gestemd, come at me brahs

Ik heb niets tegen buitenlanders die hier komen, normaal Nederlands leren en wat van hun leven proberen te maken.

Uitzondering bevestigd de regel. Ironisch genoeg zeggen de meeste buitenlanders die ik ken dat al dat nieuwe volk ook moet oprotten :roflol:

:roflol:

:o stond bij zusje van vriend in tuin te barfen komt die pa me uitlachen en vervolgens jat die mijn eten.

Komt zn broer nog aanzetten dat we wel een leuk stel zouden zijn omdat we beide niet goed bij ons hoofd zijn :o

Denken wss dat ik hun ook wel thuis wil brengen dan als ze lam hun fiets kwijt zijn :roflol:

Ik kan weer niet slapen. Ik slik 40mg valium en 20mg zyprexa per dag. wtf. Rip Nozinan, 25mg en je voelde je heerlijk slaperig. Was vroeger een standaard slaapmiddel en antipsychoticum. Tegenwoordig doen ze er heel moeilijk over en geven ze het alleen bij pijnbestrijding. :o

Jessias onze verlosser.:gay:

:o stond bij zusje van vriend in tuin te barfen komt die pa me uitlachen en vervolgens jat die mijn eten.

Komt zn broer nog aanzetten dat we wel een leuk stel zouden zijn omdat we beide niet goed bij ons hoofd zijn :o

Denken wss dat ik hun ook wel thuis wil brengen dan als ze lam hun fiets kwijt zijn :roflol:

Hij kent je goed.

Laat ze anders meelezen op het forum, dan zijn ze zo van hun schoonzoonaspiraties af ;)

Terug
Naar boven