- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
ik kom daar graag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben gewend om goede dingen te kopen, laatst nog de fout gemaakt om een gifspuit bij de action te halen. Van puur verdriet na 10 minuten dat ding maar in de prullenbak geknikkerd![]()

Een fles whisky heb je zo op, ik moest me nog inhouden.1 fles whiskey op een dag valt wel mee toch? Tenzij dit dagelijkse kost is natuurlijk.
Een fles whisky heb je zo op, ik moest me nog inhouden.
Gaat het wel goed met je?Hele badkamer schimmelvrij gemaakt
Voelt nu alsof ik 1 of andere longziekte heb![]()
Schimmelvrij? Paard van Sinterklaas is vroeg dit jaar.

Denk dat de batterij van haar vibrator leeg is en ze te lui is om nieuwe te kopen![]()
Denk dat de batterij van haar vibrator leeg is en ze te lui is om nieuwe te kopen![]()
Moet je niet naar d'esculaap? Of hoe heette dat ook al weer?
Ik ben daar nog nooit binnen geweest en ben niet van plan daar verandering in te brengen.
Heet nu weer anders vgm, tijd lang een pannekoekenhuis in gezeten

Ik ben er lang geleden voor het eerst dronken geworden![]()
ja komen toch alleen maar kleine kinderen en in tegenstelling tot algemeen gedacht wordt, word ik daar niet vrolijk van 
Jij valt toch op jong?ja komen toch alleen maar kleine kinderen en in tegenstelling tot algemeen gedacht wordt, word ik daar niet vrolijk van
![]()

sinds 20 ook alleen maar meerderjarige vriendinnen gehad, op 2 na. 1 was bijna 18 en dat mokkeltje van dat nieuwsbericht dan.