Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een fles whisky heb je zo op, ik moest me nog inhouden.

Waarom ga je niet naar een kliniek?

v8jx2x.gif

Linksplakkers overal.

Kutvolk, beter gaan ze keer onnodig linksrijden handhaven

Nog irritanter zijn van die bumperklevers die op je voorbumper gaan zitten.

Ik rij er gewoon rechts langs, maak me niet druk om zulk volk, meer als wouten het zien dat ik er op aangesproken word in plaats van de veroorzaker van het probleem. Kunnen ze wel miepen dat rechts inhalen gevaarlijker is maar de boetes zijn net zo hoog :roflol:

mijn sporttas met adipowers, allstars, bands, wraps, oso collars,.... kwijt. :(

albert heijn verkoopt geen bambix rijstebloem vanille meer :( :mad:

Diarree en de apotheek... Ik pakte mijn nummertje en er was nog ff een vrouw die me net voor was, expres. Sta ik in de apotheek en ik voel die diarree opkomen, ik dacht shit. I'm not gonna shit myself in de apotheek! En het duurt allemaal zo lang daar he. Ik dacht nog ff, and I'm gonna shit my way out. With or without my medication. Bleek ook nog dat mijn recept niet aangekomen was. Weer een miscommunicatie. Elke maand is het weer raak en gaat er wel weer wat mis met de levering van mijn medicijnen. Kan ik morgen weer terugkomen voor 12 uur, hopelijk is het dan wel in orde. Ken het nou niet eens een keertje ophouden. En btw, thank god for loperamide.

Diarree en de apotheek... Ik pakte mijn nummertje en er was nog ff een vrouw die me net voor was, expres. Sta ik in de apotheek en ik voel die diarree opkomen, ik dacht shit. I'm not gonna shit myself in de apotheek! En het duurt allemaal zo lang daar he. Ik dacht nog ff, and I'm gonna shit my way out. With or without my medication. Bleek ook nog dat mijn recept niet aangekomen was. Weer een miscommunicatie. Elke maand is het weer raak en gaat er wel weer wat mis met de levering van mijn medicijnen. Kan ik morgen weer terugkomen voor 12 uur, hopelijk is het dan wel in orde. Ken het nou niet eens een keertje ophouden. En btw, thank god for loperamide.

codeine werkt net zo goed.

t*ring slecht geslapen en hele dag al last van... nog leren voor tentamens ook dus lekker chagrijnig dagje zo.

Gister met chick die verkouden was, nu ook verkouden :o

ze was meerderjarig

Terug
Naar boven