Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gedroeg zich nochtans als een kind op Facebook en snapchat.Gister met chick die verkouden was, nu ook verkouden
ze was meerderjarig
Ze gedroeg zich nochtans als een kind op Facebook en snapchat.

Via DUO kan je gewoon een uittreksel krijgen met dezelfde waarde als een gewaarmerkte kopie van het diploma.Zusje die haar master diploma kwijt is en zo hard op mijn ma zit te zeiken dat die helemaal loopt te flippen.
Niet dat ik niet die shit kwijt zou raken maar ik ben tenminste nog slim genoeg om te bedenken dat ik het kwijt ga raken en er dus gewoon een foto/scan van maak.
![]()
Via DUO kan je gewoon een uittreksel krijgen met dezelfde waarde als een gewaarmerkte kopie van het diploma.

Aha, jij hebt er ervaring mee zo te lezen.
Wat een sneu leven heb jij, xyzyzxyzyxyxzyxzxyxyxzyx. Heb medelijden met je familie.
Omdat ik me irriteer aan dat mijn zusje haar shit niet opruimt en vervolgens mijn ma loopt op te fokken terwijl die ook gewoon moet werken.Is niet direct gewaarmerkt
Niet dat ik niet die shit kwijt zou raken maar ik ben tenminste nog slim genoeg om te bedenken dat ik het kwijt ga raken en er dus gewoon een foto/scan van maak.

Mijn diploma's heb ik ook gewoon allemaal gescand en staan op verschillende harde schijven + mailboxen zodat ik altijd wel een kopie kan vinden
Ik zeg idd opzettelijk diploma's om effe fijn mee te geven dat ik er meer dan 1 heb![]()

Zwemdiploma......veterstrikdiploma........zonder luier diploma![]()

Klopt. Moet je aanvragen bij uni dat ze waarmerken.