XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al een paar dagen last van me keel + kriebelhoest. Vooral snachts leuk.

Zusje die haar master diploma kwijt is en zo hard op mijn ma zit te zeiken dat die helemaal loopt te flippen.

Niet dat ik niet die shit kwijt zou raken maar ik ben tenminste nog slim genoeg om te bedenken dat ik het kwijt ga raken en er dus gewoon een foto/scan van maak.

:duh:

Zusje die haar master diploma kwijt is en zo hard op mijn ma zit te zeiken dat die helemaal loopt te flippen.

Niet dat ik niet die shit kwijt zou raken maar ik ben tenminste nog slim genoeg om te bedenken dat ik het kwijt ga raken en er dus gewoon een foto/scan van maak.

:duh:
Via DUO kan je gewoon een uittreksel krijgen met dezelfde waarde als een gewaarmerkte kopie van het diploma.

Via DUO kan je gewoon een uittreksel krijgen met dezelfde waarde als een gewaarmerkte kopie van het diploma.

Geloof dat via uni moet, hadden we 2 maanden geleden ook al tegen haar gezegd toen we er achter kwamen dat die niet lag waar die moest liggen.

Maar in plaats van dat mevrouw denkt goh ik doe dat wel even komt ze er pas achter dat het handig was geweest om dat te doen, op het moment dat ze hem nodig heeft.

Mijn ma denkt nu dat ze hem gevonden heeft omdat ze niks meer zegt :roflol:

telefoon van mijn ma op vliegtuigstand gezet, god wat ben ik slim

Wat interessant.

Wat een sneu leven heb jij, xyzyzxyzyxyxzyxzxyxyxzyx. Heb medelijden met je familie.

Wat een sneu leven heb jij, xyzyzxyzyxyxzyxzxyxyxzyx. Heb medelijden met je familie.

:roflol: Omdat ik me irriteer aan dat mijn zusje haar shit niet opruimt en vervolgens mijn ma loopt op te fokken terwijl die ook gewoon moet werken.

Heb 2 maand terug bijna uur naar dat ding gezocht, kon hem niet vinden dus had mijn ma uitgezocht hoe ze nieuwe moest aanvragen. Moet ze dat ook doen in plaats van het niet doen en op alles en iedereen boos te worden omdat zij haar shit niet netjes opruimt.

Logica -1

Mijn diploma's heb ik ook gewoon allemaal gescand en staan op verschillende harde schijven + mailboxen zodat ik altijd wel een kopie kan vinden ;)

Ik zeg idd opzettelijk diploma's om effe fijn mee te geven dat ik er meer dan 1 heb :devilnana:

• Like
Waarderingen: mat
Mijn diploma's heb ik ook gewoon allemaal gescand en staan op verschillende harde schijven + mailboxen zodat ik altijd wel een kopie kan vinden ;)

Ik zeg idd opzettelijk diploma's om effe fijn mee te geven dat ik er meer dan 1 heb :devilnana:

Zwemdiploma......veterstrikdiploma........zonder luier diploma???

Diploma's zijn overrated :p

Terug
Naar boven