XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geeft wel wat leven en reacties hier, anders us het zo stil. En je reageert zelf he....
als je het tegen mij hebt; ik reageer ja, maar ik lees de berichten van xyzyzyz echt nooit. dat is in principe ook wat ik zei :dunno: dus snap niet zo goed wat je hiermee wil zeggen nu

Ik had het niet tegen jou maar in het algemeen. Men (beter woord) kiest ervoor om te reageren. Xyxzxyx lokt reacties uit, sommigen reageren, ik lig dubbel van het lachen. Houdt het forum leuk toch. Xzyxxz for president.

Anders open even een topic met polletje

Ongefundeerd? Je bewijst al jaren met je posts dat je een zielige hoopje stront bent. Wat vind je zusje er eigenlijk van dat je kleine meisjes lastig valt?

Ik val geen kleine meisjes lastig dus wat moet ze er van vinden? Harmke kwam hier ook gewoon thuis hoor, ze mocht haar wel. Nadruk op mocht.

alleen als het gaat over buitenlanders en allochtonen die niks bijdragen aan deze maatschappij, aangezien ik me dan aangesproken voel ja
verder boeit mij jouw leven niet zo :)
Ironisch genoeg heeft de gemiddelde allochtoon minder contact met de politie dan jasper.:roflol:

Daarvoor ben je dus niet veroordeeld?:o

Nee? Rechtbank zei zelf dat contact verbod er af mocht.

Toen met enkelband liep was dat op eigen verzoek omdat die h**r me liep te beschuldigen van dat ik haar lastig zou vallen. 1.5 week later zat ze weer bij de politie te janken dat ik haar lastig had gevallen, terwijl ruim 20 km van haar vandaan was :roflol:

Alhoewel zat laatst wel te zeuren bij mevrouw dat ze formulier moest invullen, dus eigenlijk toch wel weekje een minderjarige lastig lopen vallen. :trollface:

Jij hebt echt vermakelijke gedachten over een samenleving :roflol:

Ach ik ken naast de buitenlanders waar ik het net over had (2.5 jaar in nl, werkt nu al bij callcenter). Ook volk wat hier 2 jaar zit, elke dag stoned is en waarbij nog net hun kont niet afgeveegd wordt door de overheid.

Heb 7 weken in de gevangenis gezeten, 80% zat daar voor boetes. Nederlandse man van wie vrouw gehandicapt was geworden, kon zodoende zijn boetes niet betalen en moest daarom 15 dagen zitten. Ik ben toen naar bewaarder toe gegaan en die heeft alles op alles gezet om hem de cel uit te krijgen en 3 dagen later mocht die weg met een betalingsregeling.

Gewoon waar de f**k zijn we mee bezig, we sluiten werkende Nederlanders op die hun boetes niet kunnen betalen en ondertussen geven we buitenlanders gewoon bakken met geld omdat ze te lui zijn om te werken.

We kunnen ook gewoon bijstand op buitenlanders schrappen na een jaar, met het geld wat we daarmee besparen de lasten verlichtten. Kunnen we onze militairen fatsoenlijke schoenen geven en ophouden met mensen vast te zetten voor boetes.

Maar nee Fatima en Mohammed moeten gratis geld krijgen om achmed zijn nep Gucci pattas te kunnen betalen.

Werk jij dan, met jouw havo diploma?

Heb vwo diploma?

Ben hbo gaan doen omdat niet wist wat wilde gaan doen. 12000 euro voor auto betaald, betaal netjes wegenbelasting en verzekering (ondanks akkefietje mbt verhoging van premie na ongeval wat niet mijn schuld was). En heb volgens mij 1500-2000 euro studie schuld van toen ik naar het hbo ging na de havo.

Verder heb ik alles zelf betaald, inclusief 8000 euro voor mijn vwo.

En ongeveer genoeg aan boetes betaald om de ouders van zeena half jaar te laten leven. Asjeblieft zeena, hoef geen dankjewel voor terug.

En nee ik heb praktisch niks van erfenis betaald.

Dus ja kunnen mensen wel stom grapjes maken over pizza bezorgen maar deed dat naast mijn opleiding 6/7 dagen per week 6.5-7 uur per dag. :roflol:

:roflol: Gelukkig heb ik nog de hersencapaciteit om te bedenken dat media op sensatie gebaseerd is.

Wat doe jij dan? Ik krijg nog niet eens zorg toeslag.
“T. lijdt volgens deskundigen aan parafilie. Hij heeft een seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud. Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs’ en heeft hij hele sterke opvattingen over seks. ,,Hij neigt naar pdd-nos en adhd. Daardoor is hij verminderd toerekeningsvatbaar en is de kans op herhaling groot.''

Goeie hersencapaciteit wel ja

“T. lijdt volgens deskundigen aan parafilie. Hij heeft een seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud. Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs’ en heeft hij hele sterke opvattingen over seks. ,,Hij neigt naar pdd-nos en adhd. Daardoor is hij verminderd toerekeningsvatbaar en is de kans op herhaling groot.''

:roflol::roflol::roflol:

En niet alleen sterke opvattingen over seks zo te lezen.

Ja dat was de conclusie als beide feiten op alle vlakken bewezen verklaard waren. Maar voor 1 feit vrijgesproken ander maar deels bewezen verklaard.

Maar goed argument hoor, een klein stukje uit een document van 14 pagina’s plukken.

Leg me eens uit hoe een deskundige beter weet hoe ik ben en waar ik op val als ik gewoon toentertijd een meerderjarige vriendin had :roflol:

Of hoe zijn mening zinvoller is dan het feit dat ik al ruim 2.5 jaar lang wekelijks om ga met een 15/16/17 en nu bijna 18 jarig meisje wat gewoon zegt dat ik altijd normaal gedaan heb tegen haar.

Terug
Naar boven