AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver wat kost je onze maatschappij veel geld, met je ongein, je bent zelf een grote parasiet. Én ik hoop dat je die week gebruikt om je hoofd schuin te houden zodat die 2 hersencellen elkaar raken en zodat je je niet meer gedraagt als een 16 jarig pubermeisje, mss komt daar de fetish vandaan?

:roflol: @RFFNCK belediging en provocatie

:roflol:

Hoe de f**k mag hij wel op persoon spelen en mag ik niet in algemene zin mijn ongenuanceerde mening uitten met betrekking tot niet werkende moslims @RFFNCK ? En dan doel ik enkel op het feit dat je die post liked, losstaand van het feit dat jij mij 2 kaarten gaf.

Loop je een post te liken waarin ik afgeschilderd wordt als klein kind terwijl zo’n post als mod liken ICM het verwijderen van wat ik gezegd heb gewoon het zelfde is als ‘jij mag niet op mijn verjaardag komen omdat ik jou niet mag’ #6 jarige.

tenor.gif

:roflol:

Hoe de f**k mag hij wel op persoon spelen en mag ik niet in algemene zin mijn ongenuanceerde mening uitten met betrekking tot niet werkende moslims @RFFNCK ? En dan doel ik enkel op het feit dat je die post liked, losstaand van het feit dat jij mij 2 kaarten gaf.

Loop je een post te liken waarin ik afgeschilderd wordt als klein kind terwijl zo’n post als mod liken ICM het verwijderen van wat ik gezegd heb gewoon het zelfde is als ‘jij mag niet op mijn verjaardag komen omdat ik jou niet mag’ #6 jarige.

tenor.gif
Ik begin de politie nu steeds meer te snappen.
Oh+_2e3e576711bf5ad8cdf302bed48da093.jpg

Als je maar van zijn minderjarige zusje afblijft.:o

:roflol: Ik deel gewoon dezelfde mening als meeste mensen wat pedo’s betreft.

Het heeft een reden dat ik maar een minimale celstraf gekregen heb en dat de OvJ niet in beroep gegaan is, namelijk er zijn ontiegelijk veel losse kantjes en tegenstrijdige verklaringen.

@RFFNCK gebruikt gewoon zijn macht om iemand die die niet mag kaarten te geven.

Ik heb totaal geen problemen met wat jij zegt, alleen het feit dat hij het liked, als mod zijnde, is gewoon om van te huilen.
Zo werkt het hier niet. Elke sanctie die gegeven wordt is zichtbare voor alle mods en bij eventueel misbruik of een foutieve sanctie wordt er wel degelijk ingegrepen.
Openbaar kritiek geven op het beleid en pm's openbaar maken is ook sowieso not done.

Zo werkt het hier niet. Elke sanctie die gegeven wordt is zichtbare voor alle mods en bij eventueel misbruik of een foutieve sanctie wordt er wel degelijk ingegrepen.

Uit enkel het kritiek op dat hij mij op de regels wijst en vervolgens een provocerende/beledigende post liked als mod zijnde.

Hij moet daar boven staan.

Uit enkel het kritiek op dat hij mij op de regels uit en vervolgens een provocerende/beledigende post liked als mod zijnde.

Eerlijk gezegd zou ik die post ook eerder verwijderen ipv te liken maar dan moet jij die ook wel melden, ook al zitten we hier in humor en geouwehoer, er blijven grenzen.

Uit enkel het kritiek op dat hij mij op de regels wijst en vervolgens een provocerende/beledigende post liked als mod zijnde.

Jij moet gewoon eens normaal doen en niet altijd de schuld bij een ander leggen.

We zien hem over een weekje terug.

Lolwat
Niet om de troll te feeden ofzo, maar imo heeft onze forumclown wel een punt. Los van het feit dat hij regels heeft overtreden of niet snap ik wel wat hij bedoelt. Iets met double standards.

Just my 2 cents.

Nou kom ik over een week wel weer terug. :)

Terug
Naar boven