XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja dat was de conclusie als beide feiten op alle vlakken bewezen verklaard waren. Maar voor 1 feit vrijgesproken ander maar deels bewezen verklaard.

Maar goed argument hoor, een klein stukje uit een document van 14 pagina’s plukken.

Leg me eens uit hoe een deskundige beter weet hoe ik ben en waar ik op val als ik gewoon toentertijd een meerderjarige vriendin had :roflol:

Of hoe zijn mening zinvoller is dan het feit dat ik al ruim 2.5 jaar lang wekelijks om ga met een 15/16/17 en nu bijna 18 jarig meisje wat gewoon zegt dat ik altijd normaal gedaan heb tegen haar.
Een deskundige heeft ervoor gestudeerd om rare knullen zoals jij een diagnose te geven. Tuurlijk vind jij jezelf normaal, jouw hersenen zijn gewoon niet volledig ontwikkeld, dus je weet niet beter.

Oh wacht nee grapje ze had me laatst toch wel door

A88_D7_E79_68_BE_49_B4_A1_B6_87_E8_DED0872_A.jpg

:duh::duh::duh:

Heb vwo diploma?

Ben hbo gaan doen omdat niet wist wat wilde gaan doen. 12000 euro voor auto betaald, betaal netjes wegenbelasting en verzekering (ondanks akkefietje mbt verhoging van premie na ongeval wat niet mijn schuld was). En heb volgens mij 1500-2000 euro studie schuld van toen ik naar het hbo ging na de havo.

Verder heb ik alles zelf betaald, inclusief 8000 euro voor mijn vwo.

En ongeveer genoeg aan boetes betaald om de ouders van zeena half jaar te laten leven. Asjeblieft zeena, hoef geen dankjewel voor terug.

En nee ik heb praktisch niks van erfenis betaald.

Dus ja kunnen mensen wel stom grapjes maken over pizza bezorgen maar deed dat naast mijn opleiding 6/7 dagen per week 6.5-7 uur per dag. :roflol:
En wat doe je nu dan?

“T. lijdt volgens deskundigen aan parafilie. Hij heeft een seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud. Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs’ en heeft hij hele sterke opvattingen over seks. ,,Hij neigt naar pdd-nos en adhd. Daardoor is hij verminderd toerekeningsvatbaar en is de kans op herhaling groot.''
Is dit vastgesteld na gesprekken met een psychiater? Anders zijn deze claims volledig ongefundeerd. Dat het neigen naar PDD-NOS en ADHD zorgt voor een verminderd toerekeningsvatbaar zijn is ook flauwe kul.

Een deskundige heeft ervoor gestudeerd om rare knullen zoals jij een diagnose te geven. Tuurlijk vind jij jezelf normaal, jouw hersenen zijn gewoon niet volledig ontwikkeld, dus je weet niet beter.

Ja.

Maar een deskundige die opdrachten van justitie krijgt kan natuurlijk niet aankomen met dat iemand normaal is, dan krijgt die geen opdrachten meer binnen.

Belangenverstrengeling.

Vroeger vanwege depressie en concentratie problemen tijd bij psycholoog gelopen. Conclusies toen staan lijnrecht tegenover conclusies van deze forensisch psycholoog.

En als zegt dat ik hard denk over seks omdat ik Harmke een hele dure h**r noemde vanwege haar schade claim, is dat zijn mening. Ik noem het gewoon zeggen waar het op slaat en geen respect hebben voor iemand die bij de politie de boel bij elkaar loopt te liegen om haar zelf een handje boven het hoofd te houden.

Weet Harmke ook dat je hier actief bent en steeds van alles over haar typt? Die naam heb ik al genoeg voorbij zien komen.

Is dit vastgesteld na gesprekken met een psychiater? Anders zijn deze claims volledig ongefundeerd. Dat het neigen naar PDD-NOS en ADHD zorgt voor een verminderd toerekeningsvatbaar zijn is ook flauwe kul.

Schijnbaar, vond het maar een aparte kerel. Ben er 3 keer uurtje geweest. Rest is volledig gebaseerd op verklaringen in politie dossier. Gewoon dat rapport wordt opgemaakt n.a.v. Een volledig suggestief dossier waarvan nog niet eens vast staat wat wel of niet bewezen is. Stonden zelfs verklaringen in dat iemand had gezegd dat ik zo’n ander meisje verkracht zou hebben.

382_AAE07_F5_CD_4823_8_E76_3_E9273953936.jpg

En op zulke shit baseert zon psychiater zijn dossier.

Hele dorp noemt Harmke een sl*t, misschien moet er maar een muurtje omheen en allemaal maar aan de psychologische begeleiding :roflol:

Feit is gewoon dat ik al 2.5 jaar lang met een minderjarig mokkeltje om ga en nog nooit 1 vinger naar haar uit gestoken heb terwijl ze een pauper lekker wijf is. Had haar allang en breed verkracht kunnen hebben, ze zei laatst nog: ja Harmke verkracht je wel maar mij niet, vind je haar soms knapper? :roflol:

En dan wilt de politie pincode van telefoon die in beslag genomen is omdat er ‘misschien meer slachtoffers zijn’. b*ch please, enige bij wie ze langs gaan zijn mensen waarvan ze volgens mij zeker weten dat ik een keer bij ze geweest ben en vervolgens geen contact meer mee gehad heb.

Volgens deskundige heb ik geeneens autisme, dat gelooft toch ook geen hond.

Weet Harmke ook dat je hier actief bent en steeds van alles over haar typt? Die naam heb ik al genoeg voorbij zien komen.

Ja weet ze.

Sinds dat topic heeft ze me weer geblokkeerd op Facebook, dank voor degene die haar het mede gedeeld heeft, hoef ik haar verlepte kop niet meer tussen mijn voorgestelde vrienden te zien.

Hbo, 3e jaar nu. Niet dat ik trots ben op de snelheid waarmee ik mijn studie afrond, kan wel gaan miepen over allerlei omstandigheden maar schiet je ook niks mee op. Ben gewoon een prutser geweest toen :roflol:
Wel werken naast je studie hè, anders ben je een parasiet

Het is dat je geen zaken mbt beleid van mods hier mag plaatsen anders had ik een boze post gemaakt over @RFFNCK :roflol:

:trollface:

Dat is dan minimaal 60% minder posts :eek:

Dat is dan minimaal 60% minder posts :eek:

Ik zat al te overwegen om vriend van me mijn inlog gegevens te geven zodat ik een dagboekje kon bijhouden.

Helaas is na 2x gevangenis mijn kont nog niet groot genoeg voor een iPhone 7+, misschien voor volgend jaar.

:roflol: kan je ook gewoon uit de groepschat gooien hoor @Zeenius als je zulke dingen gaat liken :mad:

Marissa was veel gezelliger :sad:

Godver wat kost je onze maatschappij veel geld, met je ongein, je bent zelf een grote parasiet. Én ik hoop dat je die week gebruikt om je hoofd schuin te houden zodat die 2 hersencellen elkaar raken en zodat je je niet meer gedraagt als een 16 jarig pubermeisje, mss komt daar de fetish vandaan?

Terug
Naar boven