MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tenor.gif

Mooi, het topic heeft zojuist de climax bereikt. Mooi dat ik dit live heb mogen meemaken.

Niet om te slijmen bij de moderators, heb ik geen belang bij, maar we kunnen nu toch niet zeggen dat ze hier op het forum overdreven streng zijn?

Er wordt naar mijn gevoel veel toegelaten dus stoppen met een probleem te maken dat er niet is :)

Waarom maar een weekban. IP ban voor die zwakbegaafde lijkt me beter.

Lolwat
Niet om de troll te feeden ofzo, maar imo heeft onze forumclown wel een punt. Los van het feit dat hij regels heeft overtreden of niet snap ik wel wat hij bedoelt. Iets met double standards.

Just my 2 cents.
in principe heb je een punt. Alleen net zoals met al zijn aanvaringen met de politie, andere autoriteiten en minderjarige meisjes stelt hij zich altijd extreem kinderachtig op en geeft alles en iedereen behalve zichzelf de schuld op de meest asociale manier mogelijk omdat hij naar zijn mening altijd gelijk heeft.

dan geven mensen je vaak niet het voordeel van de twijfel.

in principe heb je een punt. Alleen net zoals met al zijn aanvaringen met de politie, andere autoriteiten en minderjarige meisjes stelt hij zich altijd extreem kinderachtig op en geeft alles en iedereen behalve zichzelf de schuld op de meest asociale manier mogelijk omdat hij naar zijn mening altijd gelijk heeft.

dan geven mensen je vaak niet het voordeel van de twijfel.
Snap ik natuurlijk ook, maarja niet een excuus voor meten met 2 maten.

Snap ik natuurlijk ook, maarja niet een excuus voor meten met 2 maten.
Ik vind dat gerust mag meegewogen worden bij een bepaalde post van welk lid het afkomstig is. Er worden genoeg posts gemaakt die in een grijs gebied vallen wat dan onbestraft blijft, maar wat je gerust een keer mag meewegen wanneer je een keer wel de kaarten uitdeelt.

Sinds het overlijden van Tijl vind ik dat het moderatorteam het prima doet en in lijn met hoe het was.

Ik vind dat gerust mag meegewogen worden bij een bepaalde post van welk lid het afkomstig is. Er worden genoeg posts gemaakt die in een grijs gebied vallen wat dan onbestraft blijft, maar wat je gerust een keer mag meewegen wanneer je een keer wel de kaarten uitdeelt.

Sinds het overlijden van Tijl vind ik dat het moderatorteam het prima doet en in lijn met hoe het was.
Is een kaart een weekban? Dunno, nooit een kaart gehad namelijk.

+1

Ik bedoelde eigenlijk de spreekwoordelijke kaarten uitdelen, maar 5 rode kaarten is inderdaad een weekban.
Nouja goed. Ik irriteer me niet echt aan yxuxyxyxyxyzyzyxyxyxyzyzyzyxy aangezien ik die hele situatie behoorlijk grappig vind, dus wellicht dat ik biased ben.

Eens, iemand moet spanning, sensatie of irritatie brengen. Anders is het ook zo saai, stel je voor dat iedereen hem negeert....

Is een kaart een weekban? Dunno, nooit een kaart gehad namelijk.

5 punten = weekban
10 punten is permban

Er kan ook ingesteld worden wanneer de punten vervallen, dit kan 1 maand zijn maar ook 1 jaar, hangt af van geval per geval.

1.PNG

Ajax supporten = permban ???

Terug
Naar boven